Am achizitionat o pereche de pantaloni de la magazinul Himalaya din Bucuresti ieri seara. La achizitionare am cerut sa platesc in sistemul de rate card avantaj, cu toate ca vanzatorul a inteles acest lucru si a specificat si el ca voi plati in 4 rate, am observat ulterior ca el a operat plata dupa cardul de credit dar in afara acestui sistem de rate. In plus nu mi-a eliberat nici bon fiscal de casa de marcat. As vrea sa stiu daca pot returna produsul cumparat si sa primesc banii inapoi, si in ce context, termen, etc.
Va recomand sa mergeti la magazinul respectiv cu marfa achizitionata, sa luati legatura cu seful de raion, explicati problema dv. si sigur se va solutiona pe cale amiabila problema, deoarece un magazin care se respecta nu doreste nici publicitate negativa, nici amenzi de la OPC. ;)
ART. 9 din Ord 21 din 1992
In relatiile cu consumatorii, agentii economici au obligatia de a se comporta in mod corect si de a nu folosi practici comerciale abuzive.