avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 419 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Contestare decizie protectia consumatorului
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Contestare decizie protectia consumatorului

Am si eu o intrebare. Va rog sa ma ajutati si pe mine.
As dori sa stiu in cat timp pot contesta o decizie OPC?
Sunt persoana fizica, client al unei societati comerciale. Le-am facut reclamatie pt. ca imi doream sa mi se schimbe niste haine, mi-au promis, dar ulterior au refuzat, desi pe bon eram in perioada de rambursare.
Am facut reclamatie, am primit nr. de inregistrare, dar nu am primit niciodata raspuns. Am asteptat 30 zile.

Am mers cu reclamatia la OPC, iar cei de aici mi-au zis ca tot ce pot face este sa mai astept inca 30 zile, doar ca sa primesc de fapt un raspuns defavorabil!

As dori sa stiu unde pot contesta decizia OPC ?
Va multumesc.
Ultima modificare: Marți, 12 Martie 2013
Ceausescu Liliana - Birou de Mediator, Mediator
Cel mai recent răspuns: radu1212 , utilizator 10:50, 14 Martie 2013
Comanda ati facut-o online?

Daca nu, nu pot fi obligati sa vi le schimbe si asa se explica raspunsul celor de la ANPC.
Doar la cumparaturile online exista aceasta obligatie pentru comercianti, de a restitui contravaloarea produselor comandate in 30 de zile fara nicio motivare/explicatie.
Multumesc pt raspuns, cam acelasi lucru mi-au spus si cei de la OPC.
hainele le-am procurat direct de la magazin.

dar pe bonul fiscal cat si verbal ei mi-au spus cam 30 zile in care pot schimba hainele! altceva ei nu mi-au spus.

eu vreau sa stiu daca pot contesta tousi undeva decizia OPCsi unde trebuie sa merg.

Vreau sa vad pana unde merge hotia in tara asta!!!!
Nu aveti unde contesta raspunsul ANPC, ei nu pot obliga firmele sa isi respecte promisiunile - ii pot sanctiona daca nu respecta ceea ce prevad reglementarilespecifice iar in cazul dvs. nu exista nimic in legislatia din domeniu care sa va ajute.

Ceea ce scrie pe bon este strategie de marketing si ar putea fi promisiune neonorata; un coleg jurist v-ar putea spune daca aveti sanse in instanta sa-ii obligati sa si-o respecte.
dar totusi eu am facut si reclamatie la ei la firma, inca din 1 febr. 2013, au trecut mai bine de 30 zile, nu au avut bunavointa de a raspunde nici pana azi.

am fost la OPC si cu reclamatia aceasta la care am nr de inreistrare .
nici in legatura cu asta nu se poate face nimic?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reclamatie la o societate comerciala radu1212 radu1212 va rog frumos, ma puteti aujta si pe mine cu o infomatie? pe data de 1 febr. am depus o reclamatie la o societate comerciala: este vorba de niste haine pe care ... (vezi toată discuția)
Reclamatie abuziva opc ally123 ally123 Detin un PFA pe care functioneaza un magazin online. O persoana rau intentionata a depus o reclamatie la OPC cum ca ar fi comandat de pe site un produs, pe ... (vezi toată discuția)
Drepturile consumatorilor de cine sunt aparate? ContSters285643 ContSters285643 buna ziua in data de 27-04-2013 am cumparat de la un magazin de bricolaj un hidrofor in data de 11-05-2013 au venit instalatori sal instaleze dar am observat ... (vezi toată discuția)