Am si eu o intrebare. Va rog sa ma ajutati si pe mine.
As dori sa stiu in cat timp pot contesta o decizie OPC?
Sunt persoana fizica, client al unei societati comerciale. Le-am facut reclamatie pt. ca imi doream sa mi se schimbe niste haine, mi-au promis, dar ulterior au refuzat, desi pe bon eram in perioada de rambursare.
Am facut reclamatie, am primit nr. de inregistrare, dar nu am primit niciodata raspuns. Am asteptat 30 zile.
Am mers cu reclamatia la OPC, iar cei de aici mi-au zis ca tot ce pot face este sa mai astept inca 30 zile, doar ca sa primesc de fapt un raspuns defavorabil!
As dori sa stiu unde pot contesta decizia OPC ?
Va multumesc.
Daca nu, nu pot fi obligati sa vi le schimbe si asa se explica raspunsul celor de la ANPC.
Doar la cumparaturile online exista aceasta obligatie pentru comercianti, de a restitui contravaloarea produselor comandate in 30 de zile fara nicio motivare/explicatie.
Nu aveti unde contesta raspunsul ANPC, ei nu pot obliga firmele sa isi respecte promisiunile - ii pot sanctiona daca nu respecta ceea ce prevad reglementarilespecifice iar in cazul dvs. nu exista nimic in legislatia din domeniu care sa va ajute.
Ceea ce scrie pe bon este strategie de marketing si ar putea fi promisiune neonorata; un coleg jurist v-ar putea spune daca aveti sanse in instanta sa-ii obligati sa si-o respecte.
dar totusi eu am facut si reclamatie la ei la firma, inca din 1 febr. 2013, au trecut mai bine de 30 zile, nu au avut bunavointa de a raspunde nici pana azi.
am fost la OPC si cu reclamatia aceasta la care am nr de inreistrare .
nici in legatura cu asta nu se poate face nimic?