va rog frumos, ma puteti aujta si pe mine cu o infomatie?
pe data de 1 febr. am depus o reclamatie la o societate comerciala: este vorba de niste haine pe care am dorit sa le schimb, pe bon eram in termen de valabilitate, dar cand am cerut schimbarea lor, mi s-a spus ca sunt accesorii si nu se schimba.
de ce nu mi s-a spus lucru inainte de a cumpara?
am facut reclamatie , mi s-a dat numar de inregistrare, dar din pacate nu mis-a raspuns nici pana acuma.
in cat timp pot primi raspuns la solicitarea mea scrisa?
si care sunt pasii de urmat , pt ca sunt aproape sigur ca raspunsul va fi nefavorabil.
va multumesc anticipat.
aveti dreptate. dar cei de la Protectia Consumatorului, mi-au spus ca trebuie sa fac cerere scrisa cu nr de inregistrare la societatea comerciala si abia dupa ce primesc oficial un raspuns sa vin la ei , daca nu sunt multumit.
intrebarea este cat trebuie sa astept acest raspuns? o luna? doua?
am iesit de mult din timpul de valabilitate inscris pe bon.
Asteptati 30 de zile de la momentul inregistrarii la societate a cererii dumneavoastra, iar daca nu va raspunde adresati-va Protectiei Consumatorului. Cand veti formula reclamatie catre aceasta institutie aratati ca v-ati adresat societatii si nu ati primit raspuns.
Retur in garantie
maria v
Am cumparat un cuptor de paine. In oferta se aplica o reducere daca se preda la schimb alt obiect electrocasnic vechi. Am predat si am beneficiat de reducere. ... (vezi toată discuția)