avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 686 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Paşapoarte, cărţi de ... Întrebare permis sedere
Discuție deschisă în Paşapoarte, cărţi de identitate, acte de stare civilă - formalităţi, obţinere, probleme

Întrebare permis sedere

Bună ziua, sunt student străin în românia. Am venit cu bursa de studii în 2009. Primul permisul de ședere era de 1an pentru anul pregatitor în limba română și după aia 6 ani pentru facultate. Am o prietena cu care am un copil a născut acum 20zile. Și am fost la poliția sa depun actele pentru a schimba statul meu de student în membru de familie. Întrebarea mea este : voi pierde bursa mea de studii.? Cât timp o să-mi da la permis pentru ca mai am încă 3 ani de valabilitate în permisul meu (2010–2016) care sunt avantajele legate de noul permis. Mulțumesc
Cel mai recent răspuns: lacomporta , utilizator 16:00, 15 Mai 2013
Permisul de sedere pentru membrii de familie se acorda pe perioada de 5 ani.
Unul din avantaje este acela ca puteti calatorii in tarile UE, daca sunteti insotit de cetateanul roman al carui membru de familie sunteti, fara a avea nevoie de vize suplimentare (ex. viza Schengen).
Mulțumesc pentru răspuns.. Înseamnă că nu pierd bursa mea de studii.? Dacă e cazul.. Pot sa plătesc facultatea și restantele mele ca un cetățean roman?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Permis de sedere permanent ca membru de familie a unui cetatean roman kiki_mihailescu kiki_mihailescu Buna ziua! As dori sa ma ajutat putin cu o problema cu care m-am confruntat inainte de a calatori in scop turistic in Paris, Franta. Sunt cetateana cubaneza cu ... (vezi toată discuția)
Dreptul la libera circulatie ue al unui cetatean turc cu permis de sedere in romania patruzeci patruzeci Buna ziua, Avem situatia urmatoare: cetatean turc, venit la studii superioare la zi de lunga durata in Romania cu pasaport valabil si viza asteapta sa i se ... (vezi toată discuția)