Declaratia 112 trebuie sa fie semnata electronic, deci avand certificat de semnatura electronica o puteti depune dv. De ce ati face-o cu CD-ul daca se poate depune foarte simplu pe internet (pe care presupun ca il aveti).
Nu se depune decat online.
Pentru a depune aceasta declaratie pentru asociatie va trebuie
o imputernicire notariala (costa in jur de 60-70 lei) pe care o prezentati la ANAF. La notar, care stie cum trebuie sa o faca, merge presedintele cu stampila lui sa o semneze si sa o ridice.
Totodata, se depune si formularul 010, vectorul fiscal, il completati in 2 exemplare (unul stampilat de functionara ANAF ramane la asociatie) si cu o copie de pe CI mergeti la ANAF si le depuneti.
Pe formularul 010 aveti la
punctul D - Reprezentare prin
(imputernicit in cazul dv.) de completat datele personale printre care si
adresa de email, absolut obligatoriu de completat care face legatura pe portalul ANAF intre CIF-ul asociatiei de proprietari si dv. ca imputernicit de a depune declaratia 112 a asociatiei.
Aici gasiti formularul:
[ link extern ]