avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1108 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Intocmirea dosarului de personal
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Intocmirea dosarului de personal

O societate comerciala are sediul central in localitatea A si are un punct de lucru in localitatea B, din alt judet.
Va rog sa-mi spuneti unde trebuie tinute dosarele de personal ale salariatilor din punctul de lucru, la sediul central (A), sau la sediul punctului de lucru (B) ?
Mentionez ca exista departamente de resurse umane atat in locatia din localitatea A , cat si in locatia din localitatea B.

Multumesc,
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 10:49, 24 Mai 2013
Potrivit art. 8 alin. (1) din HG 500/2011:

Angajatorul are obligatia de a intocmi un dosar personal pentru fiecare dintre salariati, de a-l pastra in bune conditii la sediu, precum si de a-l prezenta inspectorilor de munca, la solicitarea acestora.
(2) Dosarul personal al salariatului cuprinde cel putin urmatoarele documente: actele necesare angajarii, contractul individual de munca, actele aditionale si celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca, acte de studii/certificate de calificare, precum si orice alte documente care certifica legalitatea si corectitudinea completarii in registru.
@ varlanmirela

In general, dosarele de personal se tin la sediul social al anagjatorului si nu la punctul de lucru al acestuia.

Punctul de lucru al angajatorului are delegare de competenta privind incheierea de c.i.m.?
Ultima modificare: Joi, 23 Mai 2013
Cornel Vasile, Consilier juridic
CIM se intocmeste la punctul de lucru pentru cei ce vor fi angajati pentru punctul de lucru.
ITM-ul din judetul punctului de lucru a solicitat verificarea dosarelor de personal pentru punctul de lucru si a fost destul de dificil sa transporti dosarele pentru control.
ITM-ul din judetul sediului central nu a efectuat niciodata verificari pentru salariatii din punctul de lucru din alt judet.
Ne gandim sa transferam dosarele de personal ale celor din punctul de lucru in sediul punctului de lucru , dar doream sa fim siguri ca putem face acest lucru.
Multumesc,
Da, se poate face acest lucru .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Dosar angajare dorelistoc dorelistoc Pentru dosar de angajare, muncitor necalificat,pe lângă adeverință de studii(8clase) este obligatoriu si foaia matricola? (vezi toată discuția)
Acte necesare pentru dosarul de personal boudica boudica Buna ziua, Va contactez in legatura cu o intrebare referitoare la continutul dosarului unui angajat deoarece, dupa data la care a intrat in vigoare GDPR-ul, ... (vezi toată discuția)
Dosarul unui angajat -urgent Roxana83 Roxana83 Dosarul unui angajat se tine la punctul de lucru fara personalitate juridica sau la sediu social , si ce acte ar trebui sa fie la punct de lucru pentru itm . ... (vezi toată discuția)