O societate comerciala are sediul central in localitatea A si are un punct de lucru in localitatea B, din alt judet.
Va rog sa-mi spuneti unde trebuie tinute dosarele de personal ale salariatilor din punctul de lucru, la sediul central (A), sau la sediul punctului de lucru (B) ?
Mentionez ca exista departamente de resurse umane atat in locatia din localitatea A , cat si in locatia din localitatea B.
Angajatorul are obligatia de a intocmi un dosar personal pentru fiecare dintre salariati, de a-l pastra in bune conditii la sediu, precum si de a-l prezenta inspectorilor de munca, la solicitarea acestora.
(2) Dosarul personal al salariatului cuprinde cel putin urmatoarele documente: actele necesare angajarii, contractul individual de munca, actele aditionale si celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca, acte de studii/certificate de calificare, precum si orice alte documente care certifica legalitatea si corectitudinea completarii in registru.
CIM se intocmeste la punctul de lucru pentru cei ce vor fi angajati pentru punctul de lucru.
ITM-ul din judetul punctului de lucru a solicitat verificarea dosarelor de personal pentru punctul de lucru si a fost destul de dificil sa transporti dosarele pentru control.
ITM-ul din judetul sediului central nu a efectuat niciodata verificari pentru salariatii din punctul de lucru din alt judet.
Ne gandim sa transferam dosarele de personal ale celor din punctul de lucru in sediul punctului de lucru , dar doream sa fim siguri ca putem face acest lucru.
Multumesc,