avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1058 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Dosarul unui angajat -Urgent
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Dosarul unui angajat -Urgent

Dosarul unui angajat se tine la punctul de lucru fara personalitate juridica sau la sediu social , si ce acte ar trebui sa fie la punct de lucru pentru itm . cu un cadru legislativ va rog
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:41, 30 Mai 2012
In principiu, dosarul original sta la sediul social .. la punctul de lucru se poate tine o copie de pe acesta ...
Cadru legislativ nu exista pentru asa ceva ..
HG 500/2011
Art. 8
(1) Angajatorul are obligatia de a intocmi un dosar personal pentru fiecare dintre salariati, de a-l pastra in bune conditii la sediu, precum si de a-l prezenta inspectorilor de munca, la solicitarea acestora.
(2) Dosarul personal al salariatului cuprinde cel putin urmatoarele documente: actele necesare angajarii, contractul individual de munca, actele aditionale si celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca, acte de studii/certificate de calificare, precum si orice alte documente care certifica legalitatea si corectitudinea completarii in registru.
(5) Registrul electronic si dosarele personale ale fiecarui salariat se vor pastra in conditii care sa asigure securitatea datelor, precum si pastrarea lor indelungata si corespunzatoare, cu respectarea prevederilor Legii nr. 677/2001, cu modificarile si completarile ulterioare. Angajatorul raspunde pentru asigurarea acestor conditii, precum si pentru orice prejudiciu produs salariatului, sau oricarei alte persoane fizice sau juridice, prin incalcarea acestor obligatii.

Editat: Daca v-a fost delegata competenta de a incheia CIM aveti obligatia intocmirii si pastrarii dosarului (obs. coroborata cu art. alin.2).
Art.2 (3) Angajatorii care au infiintat sucursale, agentii, reprezentante sau alte asemenea unitati fara personalitate juridica, carora le-au delegat competenta incadrarii personalului prin incheierea de contracte individuale de munca, pot delega acestora si competenta infiintarii registrului.
Ultima modificare: Miercuri, 30 Mai 2012
ContSters42179, utilizator
Mesajul initial se referea la cadrul legislativ de tinere a dosarului de personal la punctul de lucru ... HG nr.500/2011 se refera la continutul acestuia si nicidecum la ce a intrebat userul ...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Intocmirea dosarului de personal varlanmirela varlanmirela O societate comerciala are sediul central in localitatea A si are un punct de lucru in localitatea B, din alt judet. Va rog sa-mi spuneti unde trebuie tinute ... (vezi toată discuția)
Punctul de lucru suciugeorgeta suciugeorgeta Va rog sa-mi spuneti daca o firma are dosarele de personal la sediul social dar are si punct de lucru unde activeaza salariatii.....trebuie sa existe si acolo ... (vezi toată discuția)
Decizii tatianato tatianato Buna seara, am deschis si eu o firma avand ca obiect principal de activitate importul articolelor de pescuit si am ceva intrebari: -pentru imputernicirea ... (vezi toată discuția)