avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 528 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale decizii
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

decizii

Buna seara, am deschis si eu o firma avand ca obiect principal de activitate importul articolelor de pescuit si am ceva intrebari:
-pentru imputernicirea altcuiva in vederea semnarii unui contract de inchiriere spatiu,si deschiderea punctului de lucru aferent trebuie decizie sai delegatie?
-de unde pot optine date in vederea realizarii Regulamentui de ordine interioara?
-ce alte documente se mai cer la controale in afara de regulament?stiu de registru unic de control,contracte de munca,pontaje,niruri,registru zilnic.
Cel mai recent răspuns: george-neagu , moderator 22:51, 27 Mai 2011
Merge si delegatie si decizie.
Regulamentul de ordine interioara vi-l alcatuiti d-voastra dupa specificul activitatii, dupa cum si ce doriti sa se intample in spatiul de munca si in timpul afectat orelor de program.
Va multumesc! stiu ca sunt 2 ROI SI ROF?
Va redau fragmente din HG 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor.
Art. 8
(1) Angajatorul are obligatia de a intocmi un dosar personal pentru fiecare dintre salariati, de a-l pastra in bune conditii la sediu, precum si de a-l prezenta inspectorilor de munca, la solicitarea acestora.
(2) Dosarul personal al salariatului cuprinde cel putin urmatoarele documente: actele necesare angajarii, contractul individual de munca, actele aditionale si celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca, acte de studii/certificate de calificare, precum si orice alte documente care certifica legalitatea si corectitudinea completarii in registru.

(5) dosarele personale ale fiecarui salariat se vor pastra in conditii care sa asigure securitatea datelor, precum si pastrarea lor indelungata si corespunzatoare, cu respectarea prevederilor Legii nr. 677/2001, cu modificarile si completarile ulterioare. Angajatorul raspunde pentru asigurarea acestor conditii, precum si pentru orice prejudiciu produs salariatului, sau oricarei alte persoane fizice sau juridice, prin incalcarea acestor obligatii.
Astea sunt valabile pentru salariati.
Apoi mai t
inclusiv fisa postului.la punctul de lucru pot prezenta copii?
Nu trebuie sa aveti copii de pe materialele din dosarul angajatului la punctul de lucru. Ele se tin la sediul social al firmei. De exemplu regulamentul de ordine interioara si cu fisa postului trebuie sa fie aduse la cunostinta angajatilor. De aceea, ca sa fiti acoperita, dupa ce le prezentati cele doua materiale ii puneti pe salariati sa semneze intr-un tabel atasat de luare la cunostinta.
La punctul de lucru trebuie sa aveti acele registre si completate la zi, acolo unde e cazul.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Documente necesare pentru personal 2015 Societate170 Societate170 Pentru o firma mica cu max 5 angajati ce trebuie sa contina dosarul de personal ? Am gasit diverse informatii si nu toate sunt actualizate plus ca unele ... (vezi toată discuția)
Dosarul unui angajat -urgent Roxana83 Roxana83 Dosarul unui angajat se tine la punctul de lucru fara personalitate juridica sau la sediu social , si ce acte ar trebui sa fie la punct de lucru pentru itm . ... (vezi toată discuția)
Dosarul personal - la angajare valexandra valexandra Buna ziua, In ceea ce priveste alcatuirea dosarului personal la angajare, pe langa doc. de identitate, doc. de studii, analize medicina muncii mai trebuie si ... (vezi toată discuția)