Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Va rog sa-mi spuneti daca o firma are dosarele de personal la sediul social dar are si punct de lucru unde activeaza salariatii.....trebuie sa existe si acolo dosare de personal???
Nu exista o obligatie legala in acest sens. Insa daca conf art 2 alin 3 HG 500/2011 angajatorii care au înfiinţat sucursale, agenţii, reprezentanţe sau alte asemenea unităţi fără personalitate juridică, le-au delegat acestora competenţa încadrării personalului prin încheierea de contracte individuale de muncă, şi competenţa înfiinţării Revisal, atunci exista obligatia pastrarii dosarelor de personal la punctul de lucru.