avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1025 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită executare silita pentru amenda neplatita
Discuție deschisă în Executare silită

executare silita pentru amenda neplatita

Salut,am si eu o nelamurire...acum aproape 1 an am primit o amenda rutiera in valoare de 280 de lei in 48 de ore 140 lei pe care nu am platit-o deoarece nu am fost de vina si am zis ca nu o platesc deoarece nu am nimic pe numele meu si nu imi poate lua nimic. Am primit peste cateva luni instiintare de la primarie ca daca in termen de 30 de zile nu platesc amenda vor trece la executari silite.. Executari silite care nu insemnau nimic pt mine atata timp cat nu detineam nimic. acum aproximativ o saptamana mi-a venit o scrisoare acasa in care scrie ca imi vor lua bani de pe cardul de munca in valoare de 280 de lei, bani ce vor fi transferati intr-un cont al trezoreriei. Mentionez ca sunt student, am 22 de ani si nu ma prea pricep in probleme juridice de aceea am apelat la voi. Este posibil sa imi traga bani de pe card? Multumesc.
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 07:29, 24 Mai 2013
daca nu depui contestatie,si nu faci dovada nevinovatiei in instanta,va trebui sa platesti.Ti se va lua bani,de pe card,cont sau alte venituri.
Termenul de contestatie a trecut, ori platiti de bunavoie, ori va iau ei banii din cont, cum preferati.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Amenda ratc Zumago15 Zumago15 Buna ziua . Astazi am primit o amenda de la RATC ( Proces Verbal facut , firmat de mine cu toate datele ) . Din cate am inteles amenda este de 100 pe loc sau ... (vezi toată discuția)
Termenul de plata al amenzii contraventionale Tom Tom Am primit o amenda de 2 mil pentru deranjarea linistii publice. Vreau sa o platesc cat mai tarziu (eventual niciodata), care este momentul in care se ingroasa ... (vezi toată discuția)