Buna seara! In urma cu o saptamana mi-am trimis telefonul mobil in service pe motivul ca la scurt timp dupa introducerea unui card de memorie in slot-ul de card telefonul se restarta la accesarea cardului si dupa un timp cardul se defecta fara a mai putea fi formatat nici macar in computer! Telefonul a fost cumparat in luna octombrie 2012 deci este inca in garantie asa ca m-am prezentat cu el in magazinul de unde l-am cumparat pentru a fi trimis in service. Problema este ca intr-o zi telefonul mi-a cazut din buzunar si ecranul de protectie al acestuia s-a spart insa fara a fi afectata functia display-ului sau o alta functie a acestuia, dar problema cu cardul a survenit inainte de a-mi sparge display-ul. Se poate ca service-ul sa-mi anuleze garantia pe motiv ca display-ul este spart desi nu exista nici o legatura intre cele doua probleme? mi se pare abuziva decizia celor din service de a anula o garantie pe acest motiv, sunt perfect de acord ca nu pot sa-mi inlocuiasca display-ul pe garantie dar totusi problema cu cardul este total alta! apreciez un sfat din partea dumneavoastra, multumesc.
Eu va recomand sa contactati brandul telefonului(ex Samsung) adica suportul Technic.Va pot oferi dansii niste pasi standard care sa ajute la solutionarea problemei,iar in cazul in are persista trimiteti un screenshot al certificatului de garantie si atunci exista posibilitatea escalarii cazului dvs pentru a fi invstigat de catre companie si centrul de reparatii.In acest fel o sa primit un raspuns oficial.:D