Conventia se refera la faptul ca notarii, atunci cand incheie un contract trimit o solicitare catre e.on prin care sa se aduca la cunostinta existenta unor eventuale datorii. Este posibil ca doamna notar sa fi trimis, insa casa fiind pe numele sotului, iar contractul cu e.on pe numele fostei sotii este posibil sa fi primit raspuns negativ. Oricum, nu este problema mea.
Nu mi se pare normal ce fac domnii de la e.on. Multumesc pentru sugestie si am sa vorbesc cu un avocat ca la sfarsit sa trecem ca in cazul in care se refuza transferul pe numele meu si deschiderea curentului o sa ne revedem in instanta pentru ca mi se refuza dreptul la o viata de familie normala, sunt constrans sa platesc datorii care nu imi apartin si pe care nu l-am acceptat prin vreun act autentic (nici macar nu stiam de existenta lor), avand in vedere faptul ca nu am avut niciodata contract, recuperarea creantelor de la debitor fiind problema lor. De asemenea am sa specific ca voi cere daune morale in instanta, calculate incepand cu ziua remiterii solicitarii in scris respective.
MonicaHanganu a scris:
Este un abuz, daca spun ca au o conventie cu notarii, atunci sa se indrepte impotriva notarului pentru recuperarea debitelor.
Trimiteti o notificare prin avocat sa va faca conectarea, pentru ca ei nu au avut niciun contract semnat cu dumneavoastra si pe care nu l-ati respectat.