Buna ziua. Am incheiat un contract de servicii turistice pentru care am platit un avans. Urma sa platesc intreaga suma pana la 15 iunie. Ieri, 24 mai, agentia m-a informat ca pretul pachetului de servicii turistice s-a majorat cu aprox 20% din cauza hotelului unde urma sa merg, care ar fi facut o greseala in ce priveste emiterea facturii initiale.
Eu am un contract cu pretul initial. Agentia nici nu sta la discutii. ma ameninta cu rezilierea contrcatului daca nu platesc mai mult. Ce fac? Imi iau banii si caut in alta parte? Nu am dreptul la nicio compensatie?
Sansele dumneavoastra de castig depind de clauzele din contract. Daca au strecurat pe acolo ceva cu privire la conditiile de modificare a pretului, v-au pacalit.
Nu prea merge cu clauze abuzive in astfel de ontracte.
Probabil ca a fost o greseala in contractul agentiei cu cel ce ofera cazarea.
Si nu turistul trebuie sa plateasca greseala...
Este vorba de un contracat standard de prestari servicii turistice.
Eu am fraza asta in contract::
2. Agentia poate sa modifice pretul contractului, în sensul majorarii sau micsorarii, dupa caz, numai daca modificarea are loc ca urmare a variatiilor costurilor de transport, ale redeventelor si ale taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/îmbarcare în porturi si aeroporturi si ale taxelor de turist ori ale cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat.
Dar agentia invoca prevederea urmatoare din contract tocmai ca posibilitate de modificare a pretului oricand are ea chef:
1. În cazul în care Agentia este nevoita sa modifice una dintre prevederile esentiale ale contractului, are obligatia sa informeze turistul cu cel putin 15 zile înainte de data plecarii.
Ambele puncte sunt luate de la capitolul IV. Drepturile si obligatiile Agentiei.
Ce parere aveti. E corect ce spune Agentia?
Tocmai am primit un soi de somatie pe email sa platesc bani in plus, ori imi reziliaza contractul!