avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 738 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Dispozitie alte sarcini
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Dispozitie alte sarcini

Sunt functionar public in cadrul compartimentului de evidenta a persoanei si am primit prin dispozitie a primarului sa ma ocup de arhivare documente in cadrul primariei...exista aceasta posibilitate legala si care este procedura legala? va rog sa imi raspundeti. Multumesc!
Cel mai recent răspuns: mihaicalinescu2005 , utilizator 00:43, 9 Iunie 2013
Primarul ia decizii, deci este perfect legal ca dispozitiile sale sa fie aduse la indeplinire.Acesta poate dispune ca dvs. sa efectuati arhivarea documentelor serviciului dvs de evidenta a persoanelor. in schimb nu cred ca este legal a va ocupa dvs. de arhivarea tuturor documentelor primariei intrucat exista posibilitatea angajarii unui arhivar.In acest sens puteti depune o cerere in atentia primarului prin care ii aduceti la cunostinta ca refuzati politicos a indeplini sarcina de arhivar al institutiei intrucat nu mai detineti timp pentru rezolvarea celorlalte atributii de evidenta fixate prin fisa postului si unde sunteti incadrat cu norma intreaga, mai ales daca nici nu aveti studii sau cursuri in domeniul arhivistic.
Ultima modificare: Sâmbătă, 1 Iunie 2013
Justitiarul711, utilizator
legea nr.188/1999
" ART. 45
(1) Funcţionarii publici răspund, potrivit legii, de îndeplinirea atribuţiilor ce le revin din funcţia publică pe care o deţin, precum şi a atribuţiilor ce le sunt delegate.
(2) Funcţionarul public este obligat să se conformeze dispoziţiilor primite de la superiorii ierarhici.
(3) Funcţionarul public are dreptul să refuze, în scris şi motivat, îndeplinirea dispoziţiilor primite de la superiorul ierarhic, dacă le consideră ilegale. Dacă cel care a emis dispoziţia o formulează în scris, funcţionarul public este obligat să o execute, cu excepţia cazului în care aceasta este vădit ilegală. Funcţionarul public are îndatorirea să aducă la cunoştinţă superiorului ierarhic al persoanei care a emis dispoziţia astfel de situaţii."

va puteti adresa instantei de contencios administrativ, solicitand anularea dispozitiei prin care v-au fost delegate asemenea atributii. nu uitati de procedura prealabila.:)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Delegare atributii lumi71 lumi71 Buna ziua Va rog frumos sa ma ajutati cu un raspuns la urmatoarea intrebare: Care este temeiul legal pentru \"Delegare de atributii\". Directorul economic ... (vezi toată discuția)
Dispozitii primar general criseption criseption Sunt dispozitiile primarului general obligatorii? Ex. Trebuie sa pun in aplicare o Dispozitie care nu a fost comunicata catre Directia la care lucrez si ... (vezi toată discuția)
Fisa postului kgkg kgkg Ce se intampla, functionar fiind ( primarie ) , daca nu semnez fisa postului? (vezi toată discuția)