Buna ziua, m-ar interesa sa stiu la cat timp se actualizeaza, cartea de imobil intr-o Asociatie de proprietari, si in baza carei legi.Sau ori de cate ori se schimba administratorul, Comitetul etc, se reinoieste cartea de imobil? Multumesc
Buna ziua.
Vin si eu cu o intrebare la acest topic pentru a nu deschide un topic nou pe acelasi subiect .
Am fost numit presedintele asociatiei de proprietari unde m-am mutat in urma cu 1 an.
Fostul presedinte/comitet nu au tinut o carte de imobil ...
Acum noi am hotarat sa o intocmim ...
1)Eu cu ce trec la rubrica "Data mutarii in imobil si felul adresei (de domiciliu sau
de resedinta)" ? Data mentionata de locatar sau data la care voi face inscrisurile ?
2)Chiriasi care NU au mutatie sau flotant pe C.I. la adresa blocului ce trec ?
Nu va complicati prea tare, nu trebuie completate chiar toate rubricile, aveti acolo si locul de munca, nu trebuie, sunt formulare vechi.
Trebuie sa treceti si chiriasii chiar daca nu au flotant sau mutatie in condominiu, important sa fie toate persoanele trecute.
Pot sa fie proprietari care nu locuiesc la adresa respectiva, aceea fiind a doua locuinta, atunci ii treceti si adresa de domiciliu. Este bine daca tot intocmiti aceasta carte de imobil sa cereti si un numar de telefon de contact, in cazul unei avarii si nu este proprietarul acasa, noi asa am facut si ne-a prins foarte bine.
Cartea de imobil
alyioana
Buna ziua.\"Seful de scara\" s-a mutat, sotul fiind ales de catre locatari noul \"sef de scara\", primind Cartea de Imobil.Aceasta nu a fost actualizata de ... (vezi toată discuția)