avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 314 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Medierea - domeniu de aplicare şi ... Neclaritati acte pentru autorizatia de functionare ca ...
Discuție deschisă în Medierea - domeniu de aplicare şi aspecte juridice

Neclaritati acte pentru autorizatia de functionare ca mediator

Inteleg ca procedura de autorizare ca mediator este urmatoarea:te autorizezi la Consiliul de Mediere si apoi te duci la Finante.Referitor la actele necesare a fii trimise Consiliului de Mediere nu inteleg urmatoarele aspecte,daca ma poate ajuta cineva:
-punctul 8:"Dovada vechimii în muncă"-copia de pe cartea de munca,semnata conform cu originalul este utila sau trebuie adeverinta de munca de la fiecare angajator?Eu am avut mai multi angajatori.
-punctul 10:"Actele de înfiinţare a formei de exercitare a profesiei de mediator aleasă – în două exemplare originale."Ce act trebuie,mai exact?
-punctul 11:"Dovada spaţiului pentru sediul profesional, care poate fi: contract de imprumut de folosinţă (comodat), contract de închiriere sau subînchiriere, etc. – copie (certificată „conform cu originalul’’).Eu vreau sa trec ca sediu adresa de domiciliu,trimit copie contract vanzare/cumparare a apartamentului?

Multumesc!
florenta_22 a scris:

-punctul 8:"Dovada vechimii în muncă"-copia de pe cartea de munca,semnata conform cu originalul este utila sau trebuie adeverinta de munca de la fiecare angajator?Eu am avut mai multi angajatori.


Copie dupa cartea de munca din care sa reiasa ca aveti experienta minim 3 ani este suficienta. Daca din cartea de munca nu rezulta experienta minima ceruta de lege atasati in completare adeverinte eliberate de angajatori.

-punctul 10:"Actele de înfiinţare a formei de exercitare a profesiei de mediator aleasă – în două exemplare originale."Ce act trebuie,mai exact?


Act infiintare birou mediator - gasiti modelul pe siteul cmediere


-punctul 11:"Dovada spaţiului pentru sediul profesional, care poate fi: contract de imprumut de folosinţă (comodat), contract de închiriere sau subînchiriere, etc. – copie (certificată „conform cu originalul’’).Eu vreau sa trec ca sediu adresa de domiciliu,trimit copie contract vanzare/cumparare a apartamentului?

Incheiati un contract de comodat intre Dvs in calitate de comodant si biroul de mediator reprezentat tot de Dvs. in calitate de comodatar la care atasati actul de proprietate al imobilului. Acesta este dovada spatiului pentru sediul profesional.

Ultima modificare: Duminică, 16 Iunie 2013
Bojan I.M., Mediator
Contractul de comodat trebuie autentificat la notar?
Nu este necesară autentificarea contractului de comodat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Datorii (cazier fiscal) si profesia de mediator ONEA21 ONEA21 Daca ai o amenda neplatita, si soliciti la Consiliul de Mediere sa fi mediator este vreo problema cu acea amenda. Noi trebuie sa trimitem cazierul fiscal ... (vezi toată discuția)
Deschidere cabinet mediere! andreeagherasim andreeagherasim Care sunt pasii de deschidere a unui cabinet de mediator, bineinteles dupa absolvirea cursului si cat te costa sa deschizi un astfel de cabinet? (vezi toată discuția)
Nelamurire loc desfasurare activitate mediator bianca.bonnie bianca.bonnie Buna ziua, Stiind ca, prin Decizia nr.938/7 iulie 2011 a Curtii Constitutionale, decizie ramasa definitiva si obligatorie, s-a statuat ca avocatii, notarii si ... (vezi toată discuția)