Stiind ca in luna mai 2013 se fac 2 ani de la ultima modificare a abonamentului , am solicitat, in scris, fie reducerea costului, fie rezilierea contractului, deoarece nu l mai pot achita; am primit raspuns cum ca mai am un an de abonament( deci pana in iulie 2014) si ca in luna iulie 2012 mi s-a propus modificarea tipului de abonament intr-un pachet promotional - ceea ce nu este adevarat - Ce pot face in continuare??? unde sa ma adresez?
Va sfatuiesc sa mergeti la operatorul de telefonie si sa verificati daca ati semnat sau ati fost de acord cu vreo modificare care sa implice si prelungirea perioadei contractuale. In cazul in care nu rezolvati problema pe cale amiabila va recomand sa depuneti o sesizare scrisa la OPC.
Contractul de telefonie ,obila poate fii incheiata inainte de termen conform ANCOM daca nu ati cumparat telefon ... va recomand sa va adresati OPC, acest lucru este primul pas daca sunteti persoana fizica.
Reziliere contract
nko80
buna ziua;in urma abuzurilor repetate a celor de la [editat de admin] am decis sa reziliez contractul cu ei.mentionez ca acesta expira in 2012.la incheierea ... (vezi toată discuția)