DIANA_RU a scris:
am vb cu cineva care a fost azi la aviz, dureaza destul de mult ( 4 ore in cazul de fata ), ideile principale sunt : nu se accepta transformari de posturi vacante, nu se accepta infiintare de functii de conducere in plus fata de ultima avizare ANFP ( chiar daca te incadrezi in procentul de 12% ), in centralizator trebuiesc cuprinse si posturile exceptate de OUG 63 : invatamant, asistenti personali
Ieri am trecut şi eu ieri prin acest calvar numit avizare. Ceea ce a scris colega mai sus este întru totul adevărat. Am avut de desfiinţat doar posturi contractuale, funcţiile publice vacante sunt unice şi s-au încadrat în excepţia de la art. 1 alin. 2 lit. b din OUG 77/2013. Este foarte importantă prezenţa împuternicirii din partea ordonatorului principal de credite pentru persoana care duce documentaţia deoarece dacă apar modificări acestea să se poată face pe loc ca să nu mai faceţi încă un drum. Se auzeau zvonuri pe acolo că anul acesta va avea loc o altă reîncadrare a funcţionarilor publici şi aşa că sigur vom avea nevoie de un alt aviz. Aşa că desfiinţaţi posturile care intră sub incidenţa OUG 77/2013 şi nu încercaţi să faceţi alte modificări în structura instituţiei că nu vi le vor accepta (mai ales având în vedere stresul la care sunt supuşi cei de la ANFP zilele acestea, nu prea au timp de discuţii).