avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 788 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Abuz profesor facultate
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Abuz profesor facultate

sunt student anul 3 fr drept la facultatea x in cluj am sustinut sesiunea de vara cu succes in afara unui examen unde s_au intamplat urmatoarele>am predat lucrarea scrisa pe catedra am semnat si m_am intors sa imi iau lucrurile de langa banca unde am stat si in timp ce ieseam din examen domnul profesor mi_a luat pur si simplu cartea din mana ,dupa care am iesit din sala.La afisarea rezultatelor aflu cu stupoare ca am primit nota 1 deoarece am fost gasit cu cartea in banca,fapt consemnat pe lucrarea mea sub semnatura de domnul profesor,Am facut contestatie si comisia a constatat ca nu s_a comis nici o frauda si anuleaza inscrisul domnului profesor de pe lucrarea mea si imi modifica nota .Vreau sa stiu incadrarea fatei domnului profesor sau ceva pareri despre ce s_a intamplat pt ce eu nu vreau sa o las asa.
VA ROG UN RASPUNS !!!!!NU CRED CA NU STITI CA EXISTA ASFEL DE PROFESORI DIN CAUZA CARORA NU POTI SA ITI FINALIZEZI STUDIILE!
Ultima modificare: Duminică, 14 Iulie 2013
ady76, utilizator
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 14:00, 10 Noiembrie 2013
Procurorul de serviciu de pe langa Curtea de Apel e de alta parere: profesorul in speta este functionar public !!!
Mai mult decat atat ''profesorul pistolar'' a fost declarat si judecat ca si functionar public de catre 3 instante !! Verificati pe portal. A primit 2 ani cu suspendare si 4 de incercare!! Luand jurisprudenta ca izvor de drept, DA este functionar public si judecat conform 258 CP.
Ultima modificare: Joi, 25 Iulie 2013
pop sorin, utilizator
@ Ares
Stimate moderator, topicul respectiv face referire la notiunea de functionar public din cadrul dreptului administrativ, conform legii nr. 188/1999.