buna seara! am achizitionat anul trecut un apartament...nici nu ma mutasem si administratorul blcului mi-a spus sa duc o copie a contractului...dupa insistente,neavand copie,i-am dat contractul in original spunandu-i ca atunci cand imi fac o copie sa-mi dea originalul.zis si facut.acum are si copia si originalul si nu mai recunoaste ca i l-am dat,dar nici nu l-a cautat.ce pot face?(mentionez ca notarul mi-a dat mai multe originale,3 sau 4 nu mai stiu exact)...dar vreau sa-l recuperez.
Nu o avea vreun drept in a pastra acest document, dar daca nu recunoaste ca la primit? Puteti proba ca a primit din partea dumneavoastra contractul in original? O fii el obligat sa-l returneze, dar daca la pierdut? sau daca este rea credinta si nu doreste? Cam asta este problema ridicata de Danutza...care este masura coercitiva prin care aceste este obligat sa-l returneze?...nu exista...fara martori sau alt mijloc de proba, acesta va sustine si in fata organelor judiciare ca nu a primit nici un document...
"....dupa insistente,neavand copie,i-am dat contractul in original spunandu-i ca atunci cand imi fac o copie sa-mi dea originalul"
Daca au fost asa multe insistente, poate ca reuseati sa va faceti o copie totusi.
Reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele acesteia
Norma in vigoare prevede obligatia proprietarului de a depune la asociatia de proprietari copii ale documentelor justificative
In situatia in care ,din motive stiute numai de dvs ati inaintat administratorului de imobil,
exemplarul original al documentului,ca masura de prevedere ,se impunea sa incheiati inscris in care sa se precizeze ca la data a fost depus documentul exemplar original,care urmeaza sa fie restituit titularului ulterior
In conditiile in care afirmati |"acum are si copia si originalul",daca aveti interes real pentru recuperare document oroiginal,se impune sa desfasurati demersuri initial la administratorul de imobil
In caz ca nu solutionati favorabil,sesizati oficial presedintele de asociatie sa desfasoare demersuri concrete in ceea ce priveste achitarea de obligatii de catre angajatul administrator de imobil
...probleme sunt mai multe...insa aceasta este o problema personala...cand am dat originalul eu am fost de buna credinta...eram in renovari...eram in timpul facultatii...n-aveam timp nici sa respir...cum veneam aici,ma si intrebau de contract!...asta este...rea vointa...pt ca la subsol sunt inchiriate 2 dependinte...eu avand ap fara balcon le-am atras atentia ca am dreptul,impreuna cu ceilalti coproprietari la dependinte,in folosinta perpetua si fortata...au spus ca nu vom rezolva niciodata nimic...urmeaza sa fac demersuri...totusi pe cale amiabila in aceste privinte...plus ca atunci cand am dat originalul era si presedinta,iar acum ea nu spune nimic,mai era si sotul meu...