Buna ziua.
Va rog sa ma ajutati si pe mine si sa-mi spuneti care este limita de varsta in cazul meu in conditiile legii263/2010. Mentionez ca sunt pensionat medical (gradul II) din anul 2007 si am 45 de ani si 17 ani vechime ca militar (16 ani si 7 luni in conditii speciale), un an si 4 luni stagiul militar obligatoriu si 7 luni lucrate in civilie.
Multumesc.
Mergeti de urgenta la centrul militar !!! Aceiasi situatie am avut si eu ! La CMJ de unde apartineti, este cineva care o sa se ocupe de dosarul dv. de pensionare.Adica mai concret, va directioneaza unde trebuie sa va adresati. O sa trebuiasca sa faceti cateva adrese pe la arhivele M.Ap.N pentru a va trimite adeverintele cu soldele pe care le-ati primit cat timp ati fost cadru activ. Eu am rezolvat-o oarecum, nu am decat 14 ani si 6 luni in M.Ap.N . Pentru 6 luni lipsa, pentru ca am demisionat in 1992 , nu primesc pensie militara. Dv. aveti acest drept . Eu am fost personal navigant parasutist si apoi radiotelegrafist de bord. si am mai lucrat in civilie vreo 8 ani , acum pensionat pe caz de boala. .Sunt cardiac, implant stent, invalid gr.3 si iau pensie de 900 ron. (deocamdata) Pentru pensie militara trebuia sa fiu cadru activ 15 ani. Nu este greu - trebuie doar sa trimiteti niste plicuri la arhivele militare. Garantat in 3-4 luni maxim aveti pensia. Este un drept al dv. care nu poate fi contestat , este o proprietate. Mare pacat ca pierdeti banii care vi se cuvin, daca nu bateti fierul ! La dosarul de pensionare care este depus deja la casa de pensii , trebuie sa aduceti adeverintele cu perioadele in care ati activat si soldele pe fiecare luna, sporuri , clasificari, etc, tot ce inseamna bani. Si neaparat, specificate grupele. ( anexa 1 la HG. 1294 care e foarte importanta ) Se ia in calcul si scoala militara. Dar foarte mult depinde de amabilitatea celui de la casa de pensii care lucreaza la dosarul dv.
Mi-ar face deosebita bucurie sa stiu ca ati reusit !!!
Doamne ajuta !!!
Ady Dragne