nykusor99 a scris:
Buna ziua, as vrea un sfat pt. urmatorul aspect:In anul 2004 am cumparat prin credit ipotecar un apartament,pentru fratele meu, care era la munca in strainatate,eu, fiind angajat MAPN la acea vreme(imprumutul s-a aprobat usor).In anul 2007 am renuntat la serviciile termica, instaland centrala termica proprie.
Am subliniat acea parte de unde cred ca vine tot necazul. Nu vad legatura inainte si dupa instalarea centralei termice proprii.
Adica inainte de a va instala centrala termica trebuia sa aveti aprobarea vecinilor, a asociatiei, a furnizorului de agent termic si contract separat cu furnizorul de gaz. Poate ati facut acesti pasi dar nu ne explicati ca i-ati facut.
Apoi imediat dupa instalarea centralei termice proprii trebuia sa duceti o copie a documentelor la asociatie pentru a fi scos de la cheltuielile comune cu gazul, de la apa calda, de la partea de agent termic de care beneficiati pana la acea data si sa platiti doar cota de agent termic pentru spatiile comune si coloanele ce trec prin apartament.
Iar nu ne spuneti daca ati facut acest lucru atunci in 2007.
Asa cum ati dus la asociatie actele de schimbare a proprietarului in 2008, trebuia inca din 2007 sa duceti si actele de instalarea centralei termice.
Apoi spuneti ca in perioada 2007 - 2010, inteleg ca ati platit agentul termic la asociatie ca si cum nu ati avea centrala individuala:
Pana prin 2010 cheltuielile termica care reveneau (conform aberatiilor lor) tuturor locatarilor au fost trecute pe asociatie,si au fost achitate
Incercati si prezentati acum la asociatie documentatia instalarii centralei proprii, dar este un cosmar pentru orice administrator, presedinte, comitet..., sa incerce sa recalculeze, sa ia banii de la ceilalti s.a.m.d.
In acesti ani, asa cum ati schimbat dumneavoastra proprietarul, poate au fost si alte apartamente vandute si cumparate, poate nu mai sunt aceiasi proprietari, poate mai multi si-au instalat centrale individuale si este imposibil sa se recupereze banii in aceasta situatie.
Iar conform legislatiei, suma repartizata pe lista de plata luna de luna, poate fi contestata in termen de 10 zile de la afisare tocmai pentru a se putea indrepta unele greseli. Ori in cazul dumneavoastra, nu a contestat nimeni sumele repartizate pe lista de plata nici imediat dupa instalarea centralei, in 2007, nici dupa schimbarea proprieatrului in 2008, nici in 2010...
Daca nu am inteles corect situatia iar dv ati sesizat, ati reclamat, aveti dovada depunerii documentatiei la asociatie, atunci este cu totul alceva si va puteti rezolva problema direct la asociatie sau in instanta.