avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 226 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediere gravida
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediere gravida

buna ziua
sunt insarcinata in 7 luni si momentan sunt in concediu medical urmand ca din 20.07 sa intru concediu prenatal. in urma plecarii mele de la locul de munca incepand cu 1.07 au aparut o serie de zvonuri si sunt amenintata sa voi fi data afara ca sa peird banii de la concediu de crestere copil si evident si banii pe medical si maternal. greseala mea este ca ianuarie cand i-am anuntat ca sunt insarcinata nu am depus nimic in scris sau adev. medicala pentru ca am mers pe incredere, fiindu-mi chiar sugerat de contabila ca s-ar supara si s-ar simti jigniti daca vreau hartie cu nr de inregistrare. intrebarea mea este: credeti ca acum pot spune ca nu au stiut starea mea si ca urmare a problemelor ce s-au descoperit la locul de munca in urma mea si ma pot concedia?
mentionez ca sefa mea este foarte bine pus ala punct cu avocati si din astea si ameninta ca lucrurile nu vor ramane asa.
inca ceva pot sa nu imi elibereze adeverintele necesare dosarului pentru indemnizatie atunci cand le voi cere...presupunand ca nu ma concediaza, refuza sa mi le completeze?

multumesc
Cel mai recent răspuns: Tarzan2012 , utilizator 20:00, 17 Iulie 2013
~ Conținut șters la cerere ~
Era mult mai bine sa fi anuntat in scris, eventual atasand si o adeverinta medicala. Pe perioada concediului medical nu puteti fi concediata. Angajatorul are obligatia de a va elibera toate actele necesare pentru primirea indemnizatiei de crestere a copilului, dar daca angajatorul refuza eliberarea adeverintei necesare puteti sesiza ITM si/sau justitia.
multumesc frumos!