avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1118 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Demisie din invatamant
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Demisie din invatamant

Sunt profesor titular de limba si literatura romana, am luat examenul de definitivat de anul acesta si doresc sa demisionez din motive personale. Inca nu mi-am informat directorul asupra deciziei mele. Incepand cu data de 16 august nu voi mai fi in Romania. As dori sa va intreb daca imi pierd statutul de profesor definitiv din cauza demisiei. Sa astept sa imi iau adeverinta de profesor definitiv si apoi sa ii trimit cererea de demisie prin posta stimatului domn director?
@andreea3006

Ati fost la inspectorat,ati vorbit cu inspectorii,dar ce ati rezolvat?
Adica ce au zis ei?

Daca sunteti acum titulara si va dati demisia,va mai puteti pastra statutul de profesor titular?
Sau va pierdeti statutul de titular?

Mai precis,in cazul ca va dati demisia,deci sunteti titulara,daca e sa va intoarceti candva in invatamant,veti putea intra direct pe un post de titular fara sa mai dati un concurs ptr.ocuparea unui post de titular?

Asta ma intereseaza sa imi spuneti ce v-au zis cei de la inspectorat.
Situatia este clara: va dati demisia,va pierdeti statutul de profesor titular!
se pierde statutul de profesor titular. pe care il voi recastiga daca merg din nou la titularizare. nu voi putea intra direct pe un post de titular. sunt profesor definitiv si nu mai sunt titular. asta e tot.
Pana la urma am avut dreptate !
Da,in invatamant gradele ca: definitivat,grad.2 sau grad 1,nu se pierde.
Se pierde doar postul de titular/suplinitor.

Parerea mea este sa nu va dati demisia,va fi foarte greu sa ocupati acelasi post prin examen. Mai bine luati-va concediu fara plata ptr 1 an,apoi peste 1 an reveniti pe acelasi post.
Oricum alegerea va apartine!

Succes.
multumesc pentru sfat. :) decizia are si o baza personala... deci, ramana asa, demisie.