avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 878 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara dupa casatorie
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara dupa casatorie

Buna seara, as fi foarte recunoscator daca imi poate oferi cineva un raspuns la problema pe care o am. Eu primesc pensie alimentara din partea unui parinte, in baza unei hotarari judecatoresti. Mentionez ca sunt major, dar sunt student si nu am inca varsta de 26 de ani. Intrebarea mea este urmatoarea: daca ma casatoresc, dar imi continui studiile si nu am alta sursa de venit, voi primi in continuare pensie alimentara pana la varsta de 26 de ani, sau aceasta va inceta odata ce ma casatoresc? Va multumesc, un raspuns ar fi foarte important pentru mine.
Cel mai recent răspuns: m_ella2005 , utilizator 09:25, 2 August 2013
Eu zic ca vei primi daca nu ai venituri.
Multumesc mult pentru raspuns, pentru interesul alocat. As aprecia daca as mai primi raspunsuri care sa imi confirme ca din punct de vedere legal voi mai primi pensia alimentara dupa casatorie. Teoretic, si eu consider ca asa este normal, avand in vedere ca sunt student la zi, imi voi continua studiile, nu am avut niciodata probleme la facultate, ba chiar am avut note foarte bune. Datorita faptului ca imi continui studiile, nu pot sa lucrez din lipsa de timp. Nici eu nu vad ce legatura are oficializarea relatiei pe care o am, cu faptul ca nu ar trebui sa primesc in continuare pensia alimentara. Parintele meu ramane in continuare parintele meu, eu raman in continuare student la zi. In hotararea judecatoreasca se mentioneaza ca voi primi aceasta pensie pana la varsta de 26 de ani, cat timp sunt student. Exista vre-o lege prin care sa mi se poate sista pensia datorita casatoriei?