Buna ziua ! Am un sibiect mai delicat si va rog sa ma ajutati cu raspunsuri. Speta: o intreprindere individuala infiintata in urma cu 2 ani, acceseaza fonduri UE.Conditia era ca sediul II sa fie in mediul rural. S-a facut un contract de comodat pt asta. As dori sa stiu daca exista posibilitatea ca un angajat sau o terta persoana sa raspunda in totalitate de administrarea intreprinderii individuale. Distanta este mare dintre sediu si domiciliul titularului. Ca atare, controlul nu este cel mai bun. Exista o persoana care se ocupa de contracte, intocmire facturi, etc... Se poate ca aceasta persoana sa isi asume responsabilitatea in fata legii pt ceea ce intocmeste si sa aiba drept de semnatura? Titularul doreste sa fie absolvit de orice vina pentru eventualele ilegalitati care pot aparea prin intocmirea/ receptia facturilor care sunt la indemana asa-zisului administrator. Care sunt pasii ?
raspunde cine este proprietarul societatii cu toate bunurile proprii, inteprinderile individuale, pfa-urile nu pot avea administratori, pe cine este firma el raspunde cu toate bunurile lui
perfect. asta era. daca se poate asa ceva e ok. Asta inseamna ca orice document intocmit de mandatar in numele intreprinderii va fi asumat de el.Corect? Eu sunt acoperit pt eventualele ilegalitati.