Având în vedere dispoziţiile Art. 3 alin (3) din OUG 77/2013:
"(3) Structura funcţională a autorităţilor şi instituţiilor publice trebuie să respecte următoarele cerinţe:
a)pentru constituirea unui birou este necesar un număr de minimum 5 posturi de execuţie;
b)pentru constituirea unui serviciu este necesar un număr de minimum 7 posturi de execuţie;
c)pentru constituirea unei direcţii este necesar un număr de minimum 15 posturi de execuţie;
d)pentru constituirea unei direcţii generale este necesar un număr de minimum 25 de posturi de execuţie."
cât şi a PRECIZÃRILOR privind modul de aplicare a prevederilor O.U.G. nr. 77/2013, întrebarea mea este:
pentru constituirea unui serviciu şi a unui birou câte posturi sunt necesare (incluzând şi posturile de conducere)?
În speranţa unui răspuns prompt vă mulţumesc anticipat.
Multumesc foarte mult pentru raspuns.
Poate nu am fost explicit: doream sa stiu de cate posturi sunt necesare pentru a crea un birou si un serviciu, in cadrul aceleiasi entitati - respectiv sunt necesare 14 posturi (din care 2 de conducere) sau 9 posturi (din care 2 de conducere)? Daca tinem cont de prevederile art. 3 din OUG 77 - ar trebui sa fie minim 13 posturi pentru a crea 2 posturi de conducere. Dar daca vreau sa fie un post de sef serviciu si unul de sef birou - le pot face cu 13 posturi sau trebuie sa aplicam regula mentionata si de dumneavoastra mai sus si atunci sunt nevoie de 14 posturi.
Dar daca am o structura cuprinsa intre 9 si 12 posturi pot crea 2 posturi de conducere? Dupa OUG 77 - eu cred ca nu se poate acest lucru.
Sef birou
navi
lucrez intr-o institutie publica locala, la financiar pot fi sef birou? mentionez ca in organigrama figureaza 5 posturi + 1 post, dar sunt ocupate numai 4 ... (vezi toată discuția)