In data de 25.07.2013 este schimbat contorul electric vechi,cu unul nou cu afisaj electronic.Inlocuirea se face,contorul integistreaza consumul confirmat de afisaj.In data de 29.07.2013 , din intamplare,uitandu-ma la contor,constat ca ledurile afisajului nu functioneaza.Am asteptat o zi si crezand ca este normal,aduc la cunostinta aspectul respectiv la distribuitorul de curect electric - e-on.Dupa doua zile apare afisajul la contor.Primesc din partea e-on o instiintare prin care intrucat am sezizat defectiunea contorului,acesta va fi supus verificarii si in caz ca reclamatia nu este intemeiata,voi suporta costul.Ce trebuia sa fac?Sa fac sezizarea (nu reclamatie asa cum se spune in adresa e-on) sau sa stau pasiv si sa nu fac nimic.Nu puteam sa fiu tras la raspundere in cazul cand intradevar era o defectiune.?
In concluzie trabuie sa platesc pentru ca am vrut sa fiu corect?Va multumesc.
nu o sa patiti nimic. faceti sesizarea, ei vor vedea ca este defect, vor face un proces verbal de schimbare, sa il pastrati.
va spun din proprie experienta ce am patit eu acasa. situatia e identica.
numai ca ulterior am primit o factura de vreo 400 lei de bransare=debransare. am facut sesizare la ANRE care i-a obligat sa storneze factura pentru ca a fost vina lor, ei au montat un contor defect.
daca nu faceti sesizarea si vor observa defectiunea, va veti trezi cu facturi de "consum aproximat" care se calculeaza legal potrivit unei H.G. si nu aveti ce sa le mai faceti.
faceti sesizarea si daca patiti ce am patit eu cu facturile de bransare, faceti plangere la ANRE.
Contor defect
Nafets
am constatat ca nu imi functioneaza de cateva zile contorul, adica imi afiseaza acelasi index chiar daca am consumatori. Presupunand ca eu nu constat acest ... (vezi toată discuția)