avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 888 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Telefon administrator asociatie de proprietari
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Telefon administrator asociatie de proprietari

As dori sa stiu daca un administrator al unei asociatii de proprietari are voie sa treaca in lista de intretinere costul convorbirilor telefonului mobil.
Multumesc pt sprijin
Cel mai recent răspuns: elga50 , moderator 07:37, 5 August 2013
Daca reprezentantul legal al asociatiei de proprietari a decis ca administratorul de imobil ,in exercitarea responsabilitatii functiei,in interesul general al angajatorului ,pentru rapida solutionare a problemelor curente ale asociatiei de proprietari,are dreptul sa utilizeze si sa deconteze lunar c/v costuri telefon mobil,pe cale de consecinta afisarea pe lista de intretinere a naturii platilor calculate si impuse pe lista lunara,este temeinica si legala
Se pot deconta inclusiv cheltuielile privind telefonul daca s-a aprobat in adunarea generala prin bugetul de venituri si cheltuieli. Nu reprezentantul legal -presedintele- aproba ci el doar duce la indeplinire hotararile adunarii generale.
mira55 a scris:


Nu reprezentantul legal -presedintele- aproba ci el doar duce la indeplinire hotararile adunarii generale.

Chiar daca adunarea generala a dispus decontarea cheltuielilor telefonice,reprezentantul legal al asociatiei de proprietari in persona presedintelui detine autoritatea si competenta,in interesul general al proprietarilor ,sa verifice lunar si sa aprobe listele lunare de intretinere,care cuprind inclusiv costurile cu telefonul realizate de catre administratorul de imobil in interesul asociatiei de proprietari

Ultima modificare: Duminică, 4 August 2013
ynocentta, utilizator
1.presedintele poate dispune chiar daca adunarea generala nu a hotarat?
2.presedintele poate refuza chiar daca adunarea generala a hotarat?
In privinta telefonului:
- se stie ca administratorul are de dat destule telefoane la furnizori, la prestatori, la personalul angajat, la presedintele asociatiei, la proprietari. E nevoie ca acesta sa aiba un mijloc de comunicare pentru serviciu si care sa intre in cheltuielile administrative.
- asta nu inseamna ca poate amesteca viata particulara cu nevoile serviciului si atunci asociatia ii poate deconta o cartela de un anumit cost impus pe luna.
- astfel poate fi atent la cat vorbeste, iar daca depaseste acest cost, e treaba lui. O face pe buzunarul propriu.
- acest cost al cartelei, ca orice cheltuiala administrativa poate fi aprobat de comitet, de presedinte, nu este nevoie de stabilit in AG. Exact cum ii trebuie sa-si umple cartusul cu toner pentru imprimanta sau cum ii trebuie chitantiere sau alte obiecte de birotica, asa cum trebuie sa cumpere detergent, mopuri, lopeti, sare de dat pe gheata, iarna, becuri etc.

Alte discuții în legătură

Cheltuieli administrative maria on maria on Administratorul a cumparat cartus de imprimanta pt a lista foile de consum si le-a trecut pe cheltuieli administrative. este sau nu legal acest lucru? ... (vezi toată discuția)
Buna ziua. va rog,dosarul de cheltuieli al asociatiei de proprietari, ... etam55 etam55 Buna ziua. Va rog,dosarul de cheltuieli al asociatiei de proprietari, cine este obligat sa-l intocmeasca? Multumesc. (vezi toată discuția)
Cum aflu cine sunt de drept membrii unei asociatii de proprietari de bloc? petre88 petre88 Buna ziua , As dori sa stiu si eu cum aflu si unde cine sunt cu adevarat membrii unei asociatii de proprietari de bloc, mai exact cine este administratorul ... (vezi toată discuția)