avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1441 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Student - doresc sa-mi deschid firma
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Student - doresc sa-mi deschid firma

Sunt student anul II in cadrul Universitatii, la colegiu. Doresc sa-mi deschid o firma; ca domeniu de activitate ar fi dezvoltarea de soft [aplicatii web, CRM, ERP, SAP, etc..]
Problema este ca nu am timpul necesar pentru a-l pierde completand nush cate formulare, sa platesc in 15.000 de locuri taxe, sa se gaseasa o dependenta intre actele necesare: dupa ce iei A1, mai iti trebuie A2, A3, A3', samd si aceasta informatie iti este comunicata abia dupa ce crezi ca ai tot ce scria pe lista... Oricum, trevatura obisnuita intalnita in sistemul romanesc.

deci:
- care sunt conditiile care trebuie sa le indeplinesc ca sa-mi deschid o firma [SRL], beneficiind de facilitatile pentru studenti?
- este mai rentabil sa devin PFA, decat sa-mi deschid firma in conditiile de mai sus?
- cat dureaza procesul [in cat timp firma e "gata"]?

sunt dispus sa platesc pentru un set de informatii complete si asistenta juridica. datele de contact vor fi furnizate persoanelor interesate.

daca sunt offtopic, imi cer scuze adminului, si il rog sa-l mute in forumul corespunzator.

Multumesc




Cel mai recent răspuns: marius_m , utilizator 11:43, 5 Septembrie 2005
Functiona un birou de asistenta juridica gratuita pentru inmatriculari, la reg. com. Ati incercat?
Buna, numele meu este Anaa si te pot ajuta cred eu. Reducerile pentru studenti nu sunt spectaculoase ele se invart undeva in jurul sumei de 1-2 milioane. Este mai bine decat nimic totusi.

Te pot ajuta cu infiintarea firmei si consultanta, eventual contabilitate. Daca esti interesat de mai multe informatii te rog sa ma contactezi la marca.donnas@gmail.com.

O seara placuta,
Anna
yagunz@yahoo.com
3500.000 lei onorariu 0746356775
Pen'ce?

Alte discuții în legătură