am cumparat un laptop de la flanco unirea, l-am trimis ptru o defeciune a paad-ului la service-ul unde am garantie si dupa doua saptamani in care am sunat zilnic si am primit invariabil raspunsul ca inca nu este gata reparatia, sunt sunat si mi se comunica pe un ton de-a dreptul sfidator ca laptul meu are ecranul spart si nu mai face obiectul garantiei. Am crezut ca e o gluma, dupa atata timp in care acesta a stat la ei. Ce pot face?
:D
Imi vine si mie sa rad,cum au putut sa vada tocmai acum ca display-ul e spart? Se stie ca atunci cand un produs este dus la service,electrotehnistul,se uita la aparat,ca sa vada care-i cauza.....ca poate ii gaseste defectiunea in 5 min.,si normal ca l-a bagat in priza sau trebuia sa bage in priza laptopul ca sa vada care ar fi cauza defectiunii,astfel ar vedea de la inceput ca laptopul are display-ul spart. Nu e corect ce vi se intampla
corect, necorect, stau sa astept un raspuns de la ANPC dupa care-mi iau o bate de bassebal si ma concentrez pe un led mai scump din magazinul lor. Si zic ca asa era...