As dori sa achizitionez un telefon, o imprimanta si un scanner pentru activitatea PFA. Stiu ca, in general, toate cheltuielile necesare pentru buna functionare a afacerii sunt deductibile.
Ma intrebam daca in aceste cheltuieli pot include si un telefon, avand in vedere ca cel vechi are "probleme tehnice", prin urmare, clientii nu ma pot contacta. De asemenea, as dori sa stiu daca costurile pentru crearea si intretinerea unui website sunt deductibile.
Astept raspunsurile dumneavoastra.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.