avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 848 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Completare bon fiscal
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Completare bon fiscal

Buna ziua,am o I.I cu obiect de activitate -Activitati de intretinere corporala.
-Am avut un angajat care si-a dat demisia iar din data de 08.08.2013 am un nou angajat.Ce declaratii trebuie sa depun la Finante?
-Declaratia 112 pana cand trebuie depusa ?
-Pe bonul fiscal pe care-l emit dupa fiecare client,ce date ,informatii trebuie trecute?
-Este obligatorie trecerea materialelor folosite la fiecare clienta? cum se calculeaza,masoara aceste materiale(creme,solutii,pigmenti etc)
-
Cel mai recent răspuns: CONTABIUM , Contabil 10:33, 21 August 2013
Buna ziua,

1. La ANAF va trebui sa depuneti declaratia 112 pana pe 25 ale lunii urmatoare celei in care a intervenit incetarea calitatii de asigurat conform art.296^19, alineatul (1^8) din CF:
Ori de câte ori în cursul trimestrului persoanele prevăzute la art. 296^3 lit. a) şi b) beneficiază de concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate sau le încetează calitatea de asigurat, plătitorii de venituri din salarii şi asimilate salariilor prevăzuţi la art. 58 alin. (2), în calitate de angajatori ori de persoane asimilate angajatorului, depun declaraţia prevăzută la alin. (1) până la data de 25 inclusiv a lunii următoare celei în care a intervenit concediul medical sau încetarea calităţii de asigurat. În acest caz, declaraţia/declaraţiile aferentă/aferente perioadei rămase din trimestru se depune/se depun până la data de 25 inclusiv a lunii următoare trimestrului. În cazul în care încetarea calităţii de asigurat are loc în luna a doua a trimestrului, se vor depune atât declaraţia pentru prima lună a trimestrului, cât şi cea pentru luna a doua, urmând ca după încheierea trimestrului să se depună numai declaraţia pentru luna a treia.

2. Informatiile inscrise pe bonul fiscal sunt detaliate in articolul urmator: www.avocatnet.ro/content/art...
3.Este bine ca fiecare consum de materiale sa fie evidentiate prin intermediul bonului de consum. Aceasta va va ajuta la o buna gestionare a materialelor precum si la o determinare exacta a costurilor cu acestea. Inmod normal ar trebui sa stabiliti un consum pentru fiecare tip de operatiune desfasurata, pentru fiecare din componentele utilizate. Ar trebui sa fie ceva standard, bineinteles cu exceptiile de rigoare.

Numai bine
Ultima modificare: Miercuri, 21 August 2013
CONTABIUM, Contabil

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Documente necesare si unele nelamuriri in activitatea unui service it syladrian syladrian Buna! Administrez un SRL nou infiintat cu domeniul principal de activitatea reparatii calculatoare si echipamente periferice, in special servicii prestate ... (vezi toată discuția)
Nota de receptie,consumabile,obiecte de inventar TAELA TAELA Sunt incepator .Detin o I.I., neplatitor de TVA ,venit real-activitate intretinere corporala si infrumusetare.Am achizitionat diferite categorii de bunuri : ... (vezi toată discuția)
Drepturi de autor nukarela nukarela O SOCIETATE FIGUREAZA IN VECTORUL FISCAL TRIMESTRIAL LA DEPUNEREA DECLARATIEI 112, DACA OCAZIONAL (O DATA LA 6 LUNI) ARE ANGAJAT CU DREPTURI DE AUTOR ... (vezi toată discuția)