Sunt oarecum noua in domeniu prin urmare va rog sa ma scuzati daca intrebarea mea vi se pare copilareasca dar vreau sa fac totul ca la carte.
Am urmatoarea problema : Sunt 2 firme care impart acelasi sediu. Elementele ce tin de mobilat+rechizite au fost achizitionate de o firma din cele doua. Acum administratorul mi a spus ca fac o factura de o suma x pentru totalitatea lucrurilor achizitionate - mobilier, papetarie etc .
Intrebarea : la subiectul facturii pot scrie prestari servicii?Trebuie sa existe un contract tinand cont ca nu se va mai emite o factura de acest gen?
SAU singura solutie este sa refacturez pe baza facturilor de achizitie a mobilei / rechizitelor etc ?
Faceti asa cum v-a spus colega@simonaoprica.In felul acesta va eliberati si contabilitatea de consumabile/obiectele de inventar/mijloacele fixe achizitionate de dvs si instrainate celeilalte firme.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.