avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1087 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Job jumatate de norma in invatamant
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Job jumatate de norma in invatamant

Lucrez ca profesor titular in invatamant.As dori sa stiu daca pot sa lucrez cu jumatate de norma in invatamant (in alt oras ) si cu alta jumatate in mediul privat, fara sa-mi afecteze statutul de titular.Cum ar trebui sa procedez?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:52, 26 August 2013
Orice salariat are dreptul de a cumula mai multe functii, la angajatori diferiti sau la acelasi angajator, in baza unor contracte individuale de munca, beneficiind de salariul corespunzator pentru fiecare dintre acestea (art. 35 alin. (1) din Codul muncii). Fac exceptie de la aceste prevederi situatiile in care prin lege sunt prevazute incompatibilitati pentru cumulul unor functii (alin.2).

Astfel, Codul muncii nu distinge intre tipurile de contracte de munca care pot fi incheiate de o singura persoana.
Acestea pot fi, dupa caz, cu norma intreaga sau cu timp partial, pe perioada nedeterminata sau pe perioada determina, la angajatori diferiti sau la acelasi angajator.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Păstrarea titulaturii CristianEnache CristianEnache Bună ziua, Dacă o persoană este angajată în învățământul de stat ca profesor titular, există o prevedere legală prin poate lucra în afara ... (vezi toată discuția)
Contracte de munca multiple raluka_ioa raluka_ioa Buna seara, M-ar interesa sa stiu daca o persoana poate avea mai multe cim-uri cu norma intreaga la mai multi angajatori diferiti? (vezi toată discuția)