avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 722 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Dupa cate zile de service se inlocuieste telefonul?
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Dupa cate zile de service se inlocuieste telefonul?

Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati cu o informatie.
Am achizitionat un telefon de la (xxxxxx) si s-a defectat, la-m dus in servive si dupa resoftare are aceleasi probleme. As vrea sa stiu dupa cate zile de service pot solicita inlocuirea telefonului. Va rog sa-mi spuneti ce lege reglementeaza acest lucru si de ce documente am nevoie pentru acest lucru.

Va multumesc
Ultima modificare: Miercuri, 28 August 2013
Ceausescu Liliana - Birou de Mediator, Mediator
Cel mai recent răspuns: veveritzab , utilizator 11:44, 17 Octombrie 2013
Buna ziua,

Telefonul poate fi tinut in service, pentru reparatie 15 zile calendaristice. La expirarea acestei perioade puteti solicita inlocuirea telefonului.
Pentru mai multe detalii va rog sa accesati urmatoarele link-uri:
www.avocatnet.ro/content/for...
si
www.avocatnet.ro/content/for...

O zi buna.
Adrian
Ultima modificare: Miercuri, 28 August 2013
AdrianBog, utilizator
Multumesc pentru raspuns.
As vrea sa stiu daca telefonul este dus in service de mai multe ori si se incadreaza in 15 zile, eu nu pot cere inlocuirea produsului? Pentru ca in lege nu se specifica acest lucru.

Multumesc mult si astept raspuns
Eu am avut aceeasi problema cu o tableta si mi-au restituit banii pe care i-am dat pe ea. E drept, dupa mult stres si multe discutii cu angajatii magazinului. Cu banii pe care i-am primit mi-am cumparat acelasi model de tableta dar din alt magazin,acum are aceeasi problema. Sper sa imi returneze banii la fel ca prima data. Insista sa iti schimbe telefonul.
veveritzab a scris:

Multumesc pentru raspuns.
As vrea sa stiu daca telefonul este dus in service de mai multe ori si se incadreaza in 15 zile, eu nu pot cere inlocuirea produsului? Pentru ca in lege nu se specifica acest lucru.

Multumesc mult si astept raspuns


Cunosc cazuri in care s-a cerut inlocuirea produsului dupa ce a fost in service de cateva ori(3,4 ori) si a fost inlocuit. Parerea mea este ca sunteti indreptatita sa cereti acest lucru, deoarece ati cumparat un produs care sta mai mult prin service decat la Dvs. si nu va puteti folosi de el.
Puteti sa il duceti in service de 10 ori, zilele nu se cumuleaza. De fiecare data cand duceti produsul la reparat, service-ul are la dispozitie 15 zile calendaristice sa vi-l repare.
Sper ca am fost destul de explicit.

O zi buna,
Adrian
Ultima modificare: Joi, 29 August 2013
AdrianBog, utilizator
Multumesc pentru raspuns si pentru sfat. As putea sa cer inlocuirea telefonului printr-o cerere scrisa si adresata sediului central? Ideea este ca cei de la service nu recunosc defectul si nu cred o sa accepte schimbarea produsului, mai ales ca refuza reparatia telefonului. :(
Cat s-a plimbat prin service, telefonul este intr-o stare mult mai nasoala, adica are si alte probleme pe langa cele initiale pentru care a fost dus in service.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Inlocuirea produsului trimis in garantie nmq nmq Am achizitionat o tableta de la un magazin x. Am primit acest produs nefunctional (dead on arrival). Greseala mea este ca am trimis acest produs in service si ... (vezi toată discuția)
Telefon in garantie - schimbat piesa defecta cu piesa veche xciprian xciprian Buna ziua, In urma cu 3 saptamani am predat in magazinul unui operator de telefonie mobila telefonul meu defect, dar in garantie, spre a fi trimis in ... (vezi toată discuția)
Produs in garantie defect - remediere obligatorie in termen de 15 zile marianmix marianmix Buna ziua! Sunt o firma care detin o imprimanta destul de costisitoare. Am dus acesta imprimanta la service unde se fla de 23 de zile. Sun service-ul de ... (vezi toată discuția)