Am achizitionat o tableta de la un magazin x. Am primit acest produs nefunctional (dead on arrival). Greseala mea este ca am trimis acest produs in service si nu am cerut inlocuirea produsului. Daca mai am probleme cu acest produs pot solicita inlocuirea acestuia de catre magazin?
Va multumesc.
Oricum intai se incearca repararea. Daca nu este posibila reparatia, se inlocuieste. Si daca nici asta nu e posibil, se primesc banii inapoi. Legea garantiilor si Codul Civil instituie o ordine a acestor etape.
Buna ziua; Am cumparat un produs (telefon smartphone) care a cazut si a aparut un defect fizic; telefonul este in garantie dar reparatia se face pe cheltuiala mea(defect fizic din vina mea) ; l-am returnat firmei de la care l-am cumparat in idea sa il repare, aceasta l-a trimis in service ; telefonul sta inca in service de peste 15 zile; pot cere in conditiile astea inlocuirea produsului? Multumesc