avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1102 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Ma adresez ITM sau ANPC?
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Ma adresez ITM sau ANPC?

Buna ziua. Am o problema nerezolvata cu fostul angajator.
Am fost consultant de vanzari la o companie de retail, cu produse electrocasnice, iar in perioada cat am lucrat acolo s-a desfasurat un concurs in urma caruia am castigat produse electrocasnice, oferite de un producator care isi vinde produsele la noi in magazin.
Dupa incheierea campaniei, mi-am dat demisia de la firma respectiva.
Desi in regulamentul campaniei era specificat faptul ca primesc premiile chiar daca mai lucrez sau nu la firma respectiva, seful de magazin refuza sa imi dea produsele castigate in acea campanie. Am mers la sediul firmei care ma angajase, iar acolo mi s-a spus ca mi se va solutiona problema si ca voi primi produsele.A trecut o luna de cand am fost la ei la sediu, iar produsele nici in momentul de fata nu le-am primit, sunt plimbat de la unu la altu (specific romanesc).

Intrebarea mea este : pot face plangere la ANPC ca sa imi solutioneze problema, sau ma adresez ITM (intrucat sunt fost angajat si nu client)?
Am dovezi (am vazut actul care dovedeste ca, 2 din 3 produse au fost livrate), iar ei ma mint in continuare ca produsele nu au venit....

Va multumesc anticipat si astept un raspuns!

Cel mai recent răspuns: Oprea Vasilica Florinel PFA , Specialist in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca 20:55, 5 Septembrie 2013
Daca nu ati facut sesizare scrisa, cu nr. de inregistrare/ data catre firma si nu ati primit raspunsul din partea firmei tot in scris cu nr.de inregistrare/ data, in care sa se precize o data limita pana la care veti primi produsele respective, puteti fi amanat la nesfarsit.
Avand cele doua documente puteti sesiza instanta de judecata.
Nu vad ce amestec ar putea avea ITM sau ANPC in cazul prezenta de dvs.
Pare a fi totuși un conflict de muncă, deci este de competenţa ITM-ului. Dacă regulamentul specifică acest lucru şi poate fi întărit şi cu prevederile din CIM-ul cu fostul angajator aveți câștig de cauză. Succes !
Sa inteleg ca trebuie sa fac o sesizare scrisa la firma de retail unde am fost angajat??Tin sa mentionez ca eu am vorbit fata in fata cat si telefonic cu cei de la departamentul de HR.
In regulamentul campaniei termenul limita la care se livreaza produsele este de 30.06.2013.Iar produsele au fost livrate.
florineloprea a scris:

Pare a fi totuși un conflict de muncă, deci este de competenţa ITM-ului. Dacă regulamentul specifică acest lucru şi poate fi întărit şi cu prevederile din CIM-ul cu fostul angajator aveți câștig de cauză. Succes !


In regulamentul campaniei, e mentionat faptul ca primesc produsele daca am fost angajat pana la incheierea campaniei..Daca dupa terminarea campaniei, parasesc firma, tot primesc produsele.
C.I.M doar dovedeste ca am fost angajat in perioada respectiva.Cum procedez? Ma duc cu dovezile la I.T.M?
Aveti tot ce va trebuie si va prezentati la inspectorul de serviciu

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantia la produse castigate in cadrul unui concurs/tombola TatianaCiurbirau TatianaCiurbirau Buna ziua. Am castigat, la o extragere, un aparat electrocasnic care mi-a fost livrat prin curierat. Nu am primit vreo factura sau vreo chitanta din moment ... (vezi toată discuția)
Inlocuire produs in garantie adi68pop adi68pop buna ziua in luna ianuarie am cumparat un telefon de la un mare lant de retail produse electrocasnice si IT in luna septembrie s-a stricat. l-am trimis la ... (vezi toată discuția)
O intrebare in legatura cu regulamentul promotiilor fonodie fonodie O firma renumita a organizat o promotie. Pe pagina lor, sectia \\"Acasa\\" asa scrie cu litere mari \\"Cumpara orice produs...(numele firmei) si poti ... (vezi toată discuția)