avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 425 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie de la stat pentru mamele studente
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie de la stat pentru mamele studente

Buna,
Ma numesc Loredana Oprea,am 20 de ani si sunt studenta in cadrul Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor din cadrul Universitatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi.Sunt mama unui baietel care in curand va impini 2 ani.As dori sa stiu daca,dupa ce va implini 2 ani mai pot primi vreun ajutor financiar de la Stat avand in vedere ca sunt studenta si este doar in cresterea mea,fiind necasatorita.
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:17, 5 Septembrie 2013
~ Conținut șters la cerere ~
1. In afara de indemnizatia penyru CCC de 600 lei lunar ati mai primit si alocatia de stat pentru copii de 200 lei lunar.

2. Dupa ce copilul implineste 2 ani alocatia de stat pentru copii este de 42 lei lunar pana la varsta de 18 ani.

3. Daca nu mai aveti alte posibilitati (presupun ca nu exista un tata oficial al copilului si care sa aiba si venituri) incercati la Primarie pentru un ajutor social, daca indepliniti conditiile.
loredanaop a scris:

.... As dori sa stiu daca,dupa ce va implini 2 ani mai pot primi vreun ajutor financiar de la Stat avand in vedere ca sunt studenta si este doar in cresterea mea,fiind necasatorita.
Va multumesc


Beneficiari ai ajutorului social, potrivit Legii nr.416/2001 sunt:
Familiile şi persoanele singure ale căror venituri se situează sub nivelul lunar al venitului minim garantat, stabilit prin ordonanţă de urgenţă, au dreptul la ajutor social.

Cuantumul ajutorului social se stabileşte ca diferenţă între nivelul venitului minim garantat şi venitul net lunar al familiei sau persoanei singure.