avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 2060 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... RATB - ca student, beneficiez sau nu de reducere?
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

RATB - ca student, beneficiez sau nu de reducere?

Buna seara,

As dori sa ma lamureasca cineva daca se poate. Exista cumva vreo lege sau hotarare care sa stipuleze ca trebuie sa fii student in acelasi oras/judet pentru a beneficia de reducerea de 50% acordata de catre transportul public ?

Eu sunt student in anul 4, cu legitimatie vizata la zi, la fel si carnetul de student, in Bacau, dar momentan sunt la un internship in Bucuresti care tine pana la sfarsitul lunii actuale.

La RATB am fost in prima luna (iulie) la casa de bilete si abonamente, am intrebat daca reprezinta vreo problema faptul ca sunt student in alt Judet/Oras si nici nu am viza de mutatie pe buletin pentru ca nu-i gaseam rostul pentru doar 3 luni si mi s-a raspuns, dupa o discutie la telefon cu cineva de la centrala firmei de transport banuiesc, ca nu. Mi s-a acordat reducerea de 50% primele 2 luni, numai pentru a ma trezi astazi (caserita noua) ca nu vrea sa-mi acorde caserita acea reducere pentru ca nu sunt student in Bucuresti. I-am spus doamnei/domnisoarei ca nu am avut aceasta problema lunile anterioare, ba chiar sa sune cum a sunat si doamna dinainte sa vada ca nu este nici o problema. Dupa ce a sunat, si dupa o convorbire in jur de 5 minute aproximativ, imi cere legitimatia, imi studiaza indelung stampilele, la fel si la carnetul de student, si auzind-o ca spunea persoanei cu care vorbea ca da, ca stampilele sunt valide (Cu Ministerul educatiei, etc scris pe ea, inclusiv numele Facultatii). Dupa inchide, si se uita lung la mine si-mi zice din nou aceeasi chestie, ca nu beneficiez de acea reducere.

Pana la urma nu mai inteleg nimic. Beneficiez sau nu ? Cum se poate ca inainte sa nu fi fost absolut nici o problema, iar acum sa fie ?