Buna ziua
Sunt farmacist diriginte intr-un lant de farmacii cu acoperire nationala! Farmacia unde lucrez are vechimea cam de 1 an si 1 luna ceva de genul asta, fiind deschisa in data de 25.07.2013.Eu am inceput activitatea in data de 15.10.2013 pe baza de contract de colaborare PFA si mi-am inceput activitatea fara sa se faca inventar!.Nu am semnat nimic in afara de contract, doar o regula interna daca pot spune asa in care ni se aducea la cunostinta sa prioritizam expiratele fara sa se precizeze ca ne vor fi imputate!
Saptamina trecuta am aflat ca : expiratele la inventar vor fi platite de catre personalul farmaciei deoarece vor fi considerate
minusuri in gestiune.Asta deoarece revizorii contabili care vor face inventarul asa au procedat in toate farmaciile (nu trateaza expiratele separat, pt ca asta ar angaja raspunderea firmei pentru distrugere, cuvantul de ordine fiind fara expirate!)
In contractul meu exista un paragraf numit raspundere contractuala in care se stipuleaza
Prestatorul este direct si exclusiv raspunzator pentru orice prejudiciu, dovedit ca fiind din culpa Prestatorului, creat beneficiarului ...
2. In situatia in care Prestatorul cauzeaza prejudicii patrimoniuluiBeneficiarului acesta va despagubi benficiarul pentru intreg prejudiciul produs si dovedit!
.
Nu stiu ce pot face in aceasta situatie si din aceasta cauza caut un sfat sau mai multe si pentru care va multumesc anticipat!