Ma intereseaza si pe mine ,care este procedura pentru Autorizarea unui Punct de lucru Pe Codul CAen 2562, in situatia in care societatea este deja infiintata ( din 2005)
Eu stiu ca se declarala Registrul Comertului pe baza decl. pe proprie raspundere activitatea desfasurata la Punctul de lucru, dupa care Reg Com emite certificatul Constatator (de mentiuni) ,dupa care in termen de 30 zile trebuie declarat la Adm .finaciara( in termen de 30 zile .)
Nelamurirea mea este :
1.In situatia in care am obtinut Autorizarea de la RC si Adm financiara, pot incepe activitatea la Punctul de lucru (cu 11 persoane), dupa care sa demaram procedurile prntru obtinerea autorizatiei de mediu, etc etc
2.De ce autorizatii avem nevoie pentru a fi in regula ?
Multumesc si astept raspunsul dumneavoastra .
Pentru codul respectiv aveti nevoie de Autorizatie de Mediu (cu exceptia atelierelor de lacatuserie si a celor de multiplicat chei). Ca sa nu riscati amenzi, mai intai obtineti autorizatia si abia apoi demarati activitatea. In plus cred va va mai trebuie aviz de la DSP, DSV
Exista posibilitatea Transferarii Autorizatiei de mediu de la vechiul proprietar la noul proprietar, avand in vedere faptul ca pana la momentul cumpararii spatiului, vechiul proprietar a desfasurat aceeasi activitate si detine autorizatie de mediu?