Buna seara,
Am o nelamurire in legatura cu realizarea bugetului de cheltuieli.
Spre exemplu, daca suma maxima alocata de un finantator pentru un program este de 12.000 RON. Iar bugetul programului pentru care solicit finantare este de 24.000RON. Cand realizez bugetul de venituri solicit 12000RON de la finantator, iar 12.000RON adaug eu din resurse proprii. Insa, intrebarea mea este daca atunci cand realizez bugetul de cheltuieli, pe care il voi trimite finanatatorului, realizez bugetul de cheltuieli aferenta sumei de 24000 RON sau doar bugetul de cheltuieli pentru suma de 12000 RON (suma care o solicit de la finanatator)?
Iar, in cazul in care trebuie trimis bugetul de cheltuieli pentru suma de 24000 RON, cand stabilesc care cheltuieli le realizez din banii obtinuti de la finanatator si care din resursele proprii? Sau suma care o castig o pot utiliza pentru oricare din cheltuielile trecute in bugetul de cheltuieli integral?
Multumesc.
Bugetul trebuie sa contina toate cheltuielile in legatura cu proiectul. Cheltuielile finantate vor fi doar cheltuielile eligibile prin proiect. Daca cheltuielile eligibile depasesc suma maxima acordata ca finantare, restul cheltuielilor le suportati dvs. Va puteti stabili dvs care din cheltuielile eligibile sa fie decontate de finantator si care le suportati. Cheltuielile neeligibile le treceti in coloana separata , acestea le suportati numai dvs.
Conditii de finantare
OEniko
Buna ziua, daca in conditiile de finantare este specificat faptul ca: aplicantul trebuie sa contribuie la realizarea proiectului cu minim 15% din bugetul total ... (vezi toată discuția)