avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 621 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Impozite, taxe şi timbrul de ... PFA
Discuție deschisă în Impozite, taxe şi timbrul de mediu 2013. Legalitate şi interpretare juridică

PFA

buna ziua!
am si eu o problema...la inceputul lui 2008 mi-a venit geniala idee sa imi scot un PFA...
dupa zile de umblat si asteptat dupa functionarii statului.. am reusit in sfarsit sa imi scot Autoriazatia si codul de inregistrare... dar pana acum a ramas in stadiu acela... din lispa de timp si alte motive...
am mers la finante pentru mai multe detalii... si un domn mi-a spus "nu ma intereseaza" , o alta doamna m-a amenintat cu nuj ce amenda ca intarziasem sa fac o delcaratie ca nu e functionabila...

acum in ultim moment am aflat ca pana la 1 aprilie trebuie sa imi "reinoiesc autorizatia"...

m-am saturat deja de sistemul romanesc, care se vede a fi pus impotriva celor care doresc sa faca ceva....

ce demersuri trebuie sa fac sa renunt la tot?
ce taxe trebuie sa mai achit?
ce anume este aceea reinoire a autorizatiei?


va rog sa imi dati si mie cateva raspunsuri... intrebari sunt multe.. raspusuri deloc...


va multumesc

Mergeti la Primarie sa va anuleze autorizatia si apoi la ORC sa depuneti autorizatia si certificatul de inregistrare pentru radiere .

Daca doriti transformarea din PF in PFA va costa in jur la 120 de lei si o zi de stat la cozi.
Sorin Susca a scris:

Mergeti la Primarie sa va anuleze autorizatia si apoi la ORC sa depuneti autorizatia si certificatul de inregistrare pentru radiere .

Daca doriti transformarea din PF in PFA va costa in jur la 120 de lei si o zi de stat la cozi.


am pfa...
iar cei de la primarie dau din coate si ma trimit la judet la "Camera de comert"...
sunt intr-un cerc vicios unde fiecare ma trimite sa scape de mine...
og 44/16.04.2008reglementeaza procedura de inreg la reg comertului a pfa , dar nu a celor infiinate pe legi speciale : expert contabil, avocat, medic, lichidator etc
Daca aveti pfa , altul decit profesiile de genul celor enumerate , atunci, la art. 39 alin 2 scrie :
(2)Persoanele fizice şi asociaţiile familiale autorizate şi înregistrate în registrul comerţului în temeiul unor acte normative anterioare prezentei ordonanţe de urgenţă pot funcţiona în baza certificatului de înregistrare, emis de oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunal, un an de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă.
(3)Până la împlinirea termenului de un an, persoanele prevăzute la alin. (2) vor opta pentru desfăşurarea activităţii în una dintre formele prevăzute de prezenta ordonanţă de urgenţă. Dispoziţiile cap. II se aplică în mod corespunzător.
(4)Persoanele prevăzute la alin. (2) care nu şi-au exercitat dreptul de opţiune îşi încetează activitatea şi vor fi radiate din registrul comerţului, din oficiu, fără nicio altă formalitate.
(5)Rezoluţia prin care directorul oficiului registrului comerţului de pe lângă tribunal dispune radierea se publică pe pagina de internet a Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi se afişează, sub formă tabelară, la sediul oficiului registrului comerţului unde s-a dispus radierea. Împotriva rezoluţiei se poate formula plângere, în condiţiile art. 12, care se aplică în mod corespunzător.

Cautati acolo, poate ati " scapat" !
Functie de ce "gasiti " la orc , putem relua discutia dpdv fiscal, doar sa -mi spuneti ce declaratii(codurile lor) ati depus pina acum .
Ultima modificare: Miercuri, 25 Martie 2009
Magda Staicu, Consultant fiscal
Am si eu mai multe nelamuriri in legatura cu pfa-ul
1 este obligatorie plata la sanatate si la fondul de pensie? se plateste lunar trimestrial sau anual?
2 dc sunt neplatitor de tva si am facut o plata care e purtatoare de tva, in registru trec suma cu tot cu tva? si se scade intrega suma din impozit? sau se inregistreza factura fara tva si se scade la impozit?
3 am nevoie si de registru unic de control?
4 am leasing pe persoana fizica, cum imi pot deduce si rata de leasing? trebuie sa cedez contractul de leasing de pe Pf pe PFA?
5 am domiciliul unde va fi si sediul, pot plati toate utilitatile intregului spatiu dc mentionez acest lucru in contractul de comodat?
Ultima modificare: Joi, 2 Aprilie 2009
newbyy, utilizator
1.Sanatatea obligatoriu, trimestrial.
2.Cu tot cu tva.
3.Da
4.si 5.cheltuielile cu sediul si masina se deduc in functie de gradul de folosire in activitatea pfa-ului.

Alte discuții în legătură

Plata contributiei de sanatate se calculeaza din venitul brut sau din venitul net? bogdanblue bogdanblue Buna, As avea nevoie de un raspuns clar in legatura cu plata contributiei la sanatate. Am gasit diferite raspunsuri pe acest site si nu stiu care e ... (vezi toată discuția)
Decizie de impunere, persoana fizica cu venituri din activitati independente (asigurari) dannutzz dannutzz Am primit zilele trecute de la Casa de Asigurari de Sanatate Mures, o decizie de impunere pentru venituri din activitati independente, perioada 2008-2010 (1461 ... (vezi toată discuția)
Asigurari de sanatate pfa kblucian kblucian Am deschis PFA in anul 2003. Am fost instiintat de mai multe de ori de catre Casa de Asigurari de Sanatate, cum ca as avea o suma de plata la asiguraride ... (vezi toată discuția)