avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 468 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Admitere SNG 2014
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Admitere SNG 2014

Am deschis acest topic pentru a discuta probleme legate de admiterea la SNG sesiunea 2014.Spor al invatat! :)
~ Conținut șters la cerere ~
buna tuturor!ma ajuta cineva cu legislatia actualizata la oj?alias_niko@yahoo.com
Bună. Sunt studentă ultimul an. Planul meu este să dau la SNG anul acesta. Sunt însă în dilemă care cod de procedură penală trebuie învățat. Noul sau vechiul? Mie mi s-ar parea normal sa fie noul. :) Pentru licență ni se cere vechiul. Va multumesc!
Nu inteleg cum va puteti gandi ca se va mai da examen pe vechiul cod?!
Pentru licenta este normal sa se ceara vechiul cod, dar pentru un examen la SNG este absurd sa se ceara vechiul cod, avand in vedere faptul ca daca se va sustine examen in aprilie (desi sincer am inceput si eu sa ma indoiesc de asta), se va sustine tocmai in ideea ca noul cod presupune noi proceduri care necesita mai mult personal. Pe langa asta am inteles ca sunt grefieri care se apropie de varsta pensionari care cer anticipat sa iasa la pensie decat sa-si mai bata capul atat cu NCPC cat si cu NCPP.
Pe scurt, daca se va sustine un examen la SNG in aprilie (discutii pe aceasta tema sunt cu siguranta), sigur se va da din NCPP.
eu insist cu problema mea,poate ma ajuta cineva..as dori legislatia actualizata la oj pe adresa de mail alias_niko@yahoo.com.spor la invatat!

Alte discuții în legătură

Admitere sng 2013 DahliaNoir DahliaNoir Executivul a aprobat marti, 30.10.2012, in cadrul sedintei de guvern, proiectul de Hotarare pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 652/2009 privind ... (vezi toată discuția)
Admitere sng 2015 Patricia_ Patricia_ Am deschis acest topic pentru a discuta probleme legate de admiterea la SNG sesiunea 2015.Spor al învăţat! :justcuz: (vezi toată discuția)