va rog frumos ,sa ma ajutati cu un raspuns la aceasta dilema :
am un magazin naturist tip plafar deschis de curind,pe facturile de intrare de la furnizorii de produse naturiste avem peste 1500 de produse ,cu preturi si denumiri diferite.acum intrebarea este PE NOTELE DE RECEPTIE TREBUIE TRECUTE TOATE CELE PESTE 1500 DE PRODUSE SI PRETUL DE VANZARE PTR FIECARE PRODUS IN PARTE ?ptr ca mi se pare o munca titanica ,contabilul nostru spune ca asa trebuie facute dar mi se pare aberant sa treci pe notele de receptie mii de produse ,i- poate lua saptamini intregi de munca. astept raspuns de la cineva care are notiunu de cont sau s-a confruntat cu aceasta problema .multumesc!X-(
Este firesc sa se treaca pe notele de receptie toate produsele intrate,atat ca denumire,cantitate,etc.,si pretul de vanzare. In casa de marcat trebuie introduse denumirile si preturile dupa NIR. Bonurile fiscale emise de casa de marcat,conform OG 28/1999, trebuie sa contina aceste date,pentru a fi posibila identificarea produselor si a preturilor afisate la raft. Cum credeti ca este posibil sa emiteti bonuri fiscale fara elementele obligatorii necesare atat vanzatorului cat si cumparatorului ? Este poate mai greu la inceput. Pe parcurs intrarile vor fi mai putine si la intervale mai mari de timp.