S-a hotarat infiintarea de asociatii pe fiecare scara si s-a trecut la fapte. Actele ni le-a intocmit federatia asociatiilor din oras. Dosarele sunt deja la Judecatorie. Ce se intampla cu vechea asociatie de proprietari, cum se sterge din evidenta ANAF? Ma refer la situatia declaratiilor fiscale si la certificatul de inregistrare fiscala.
Conducerea veche a asociatiei depune formularul 010 la ANAF in care scrie in dreptul fiecarei obligatii de plata - impozit, CAS,CASS etc data de incetare a declararii acesteia care corespunde datei de infiintare a noilor asociatii. CIF-ul vechi ramane la dosarul fostei asociatii. Devine document arhivat (si iesit din vigoare) impreuna cu toate actele fostei asociatii. Despre CIF puteti intreba la ANAF cu ocazia declararii noilor asociatii.
Fiecare din noile asociatii isi depune la ANAF, in baza CIF-ului primit prin infiintarea sa (tot de la ANAF), formularul 010 - vectorul fiscal - cu data de incepere a declararii obligatiilor de plata si, evident, fiecare dintre acestea isi va transmite lunar propria declaratie 112..
Pai una dintre scari trebuia sa ramana in vechea structura, ca nu deranja pe nimeni, insa daca cei de la „federatia asociatilor din oras” asa a gandit lucrurile, tot dumnealor trebuia sa va de-a o solutie de rezolvare.
In fine, procedati cum a scris mai sus @elga50, dati o fuga la ANAF-ul local, daca-l mai gasiti si intrebati...
Una din scari ramane ”vechea asociatie” ce are acelas numar de inregistrare ,cod fiscal si
data la care se inregistreaza emiterea celorlalte decizii ale asociatiilor.
Da, una dintre asociatii ar putea sa ramana cu datele vechii asociatii, numai ca utilizatorul nu ne spune ca s-ar fi infiintat prin desprindere, ci ca pentru fiecare bloc (scara) s-a purces la infiintarea unei noi asociatii..
cum ar fi putut sa ramana una din scari cu vechea asociatie in conditiile in care din lege am inteles ca nu sepot retrage membrii din asociatie? E incompleta legea?