avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 626 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Renuntare contract telefonie mobila/eroare de procedura
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Renuntare contract telefonie mobila/eroare de procedura

Am semnat un contract intr-un magazin asta dupa ce vanzatorul m-a "ametit" cu oferte/optiuni/etc.
Datele din contract au fost completate pe baza a ceea ce am comunicat vanzatorului fara a avea buletin sau alt act de identitate, fara a avea actele necesare pentru garantii sau ce se mai cere. Doar atat, datele mele exprimate pe cale verbala.

In aceasta situatie in care pasii necesari procedurii de realizare a unui contract nu s-au realizat si avand in vedere ca m-am razgadit (nu mai vreau abonament), pot renunta la acest contract pe cale amiabila? Daca nu, ce ar trebui sa fac?

PS: Contractul a fost semnat 10.10.2013 iar azi 11.10.2013 am fost la acelasi magazin sa le spun ca vreau sa renunt. Raspunul sec a fost ca trebuie platita o taxa de reziliere de aproximativ 500 Ron. Si de abia azi mi-au dat si contractul.
Ultima modificare: Vineri, 11 Octombrie 2013
gi-jane2, moderator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 09:34, 12 Octombrie 2013
Din pacate nu exista dispozitii legale care sa va sustina clar - de ex. 24-48 de ore in care va puteti razgandi.
Incercati sa va folositi de faptul ca nu au copie dupa cartea dvs. de identitate, spuneti la magazin ca veti reclama superiorilor modul defectuos de intocmire a contractului insa nu cred ca veti obtine rezilierea imediata pentru ca reprezentantii de vanzari pot doar inregistra cererea (sau sesizarea dvs., depinde cum vreti sa o faceti) nu o pot si solutiona. Plus ca nu au niciun interes sa se afle cum au facut contractul, puteati fi oricine altcineva decat cine ati zis ca sunteti.

Trimiteti prin posta cu confirmare de primire o cerere de reziliere unilaterala la sediu; mentionati atat ca nu exista copie dupa CI a dvs. la contract cat si ca daca nu vor da curs cererii veti face reclamatie la ANPC. In caz ca nu sunt de acord faceti reclamatie, alta solutie nu cred ca aveti.
La reclamatie va trebui atasat raspunsul lor pentru a dovedi ca ati incercat intai rezolvarea pe cale amiabila a problemei, este nevoie de acest prim pas.

Ma tem ca facturile vor curge pana la momentul rezilierii (daca veti reusi sa o obtineti).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract cu banca auroraica auroraica Buna ziua. Este vorba despre un contract cu banca pentru cumpararea unui televizor . In seare zilei de 04. 11.11 am mers la banca sa semnam contractul era si ... (vezi toată discuția)
Bani luați din cont de un site de dating, amenințare cu firmă de recuperare creanțe alinapaula10 alinapaula10 Buna ziua, am si eu o problema. Am creat un cont pe un site de dating in luna noiembrie 2018, am platit suma de 60 de lei pt o luna, Am acceptat conditiile ... (vezi toată discuția)
Retur in garantie maria v maria v Am cumparat un cuptor de paine. In oferta se aplica o reducere daca se preda la schimb alt obiect electrocasnic vechi. Am predat si am beneficiat de reducere. ... (vezi toată discuția)