Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Detin un PFA pe care functioneaza un magazin online.
O persoana rau intentionata a depus o reclamatie la OPC cum ca ar fi comandat de pe site un produs, pe care ulterior l-a refuzat ca nu as fi eliberat bon fiscal/factura. In sesizarea pe care a facut-o reclama mai multe aspecte neintemeiate.
Aceasta comanda nici macar nu exista...nimeni,niciodata nu a comandat acel produs de pe site-ul meu. Reclamatia este neintemeiata...este inventata.
Angajatii OPC mi-au solicitat sa ma prezint cu documentele PFA-ului la ei, spunandu-mi ca va trebui sa trimita sesizarea si la garda financiara.
Intrebarea mea este: Inainte de a ma prezenta la Protectia Consumatorului pot solicita o dovada ca persoana care a facut reclamatia, chiar a efectuat comanda pe site-ul meu?
Cum am banuit...o persoana rau intentionata a depus o sesizare falsa. Mai mult, se pare ca a folosit identitatea altei persoane si a depus reclamatii nu numai la OPC ci si la alte insititutii cum ar fi garda financiara. OPC nu a luat in considerare reclamatia, deci acest lucru s-a rezolvat. Persoana careia i s-a utilizat identitatea m-a contactat si mi-a confirmat ca nu a facut nici o sesizare. Ramane acum de vazut ce pot face mai departe.