Buna ziua,
In urma cu un an si jumatate am fost implicat intr-un accident auto soldat cu moartea celuilalt conducator auto,si ranirea altor 5 persoane printre care si eu.A fost facuta expertiza cu expert desemnat si un altul consilier numit de mine.In urma expertizei a reiesit ca impactul a avut loc pe sensul de mers al celui care a decedat ,cu 18 cm fata de axul drumului.Mentionez ca la data producerii accidentului drumul era proaspat asfaltat si nu era trasat.Tot din expertiza reiese faptul ca inaintea initieri procesului de franare masina condusa de mine era pe sensul meu de mers ruland in franare 47 de metri pe sensul meu dupa care din cauza inclinari rotilor fata cu 4 grade a patruns pe contra sens in timpul franarii.Expertii au fost de acord ca in timpul franari conducatorul auto nu poate controla directia masinii.Eu am franat datorita faptului ca celalalt conducator auto era trecut de axul drumului venind catre mine,el a redresat masina (o fi ocolit ceva ,se uita la catelul din masina lui ,nu se stie)cert este ca impactul a avut loc pe partea lui.Nu au gasit probe criminalistice care sa confirme cele declarate de mine.Cel ce conducea in fata mea a declarat ca intre mine si el nu era alta masina iar eu eram la circa 150m in spatele lui si nu aveam intentia sa-l depasesc.Cum pot eu dovedi faptul ca am franat din cauza ca l-am vazut pe el pe banda mea de mers?
Mergeti cu expertiza la avocat.nSe poate stabili in expertiza.nVedeti si ce zice expertul parte.nNu merge sa teoretizam intrucat depinde de ceea ce se afla la dosar.
Martorii pot fi contrazisi de expertiza care are caracter stiintific.
Deci nu martorii ar fi importanti.
Si martorii sunt foarte importanti, ca si toate celelalte probe ce ar putea fi administrate. Sunt convins ca aveti deja un avocat. Probabil doriti suplimentar de sfatul acestuia, sa vedeti si opiniile altor persoane. In opinia mea, din cele relatate de dvs. reiese ca masina dvs a patruns pe contrasens si ati provocat accidentul nefericit, insa daca nu existau marcajele separatoare ale benzilor, iar acestea au fost trasate dupa ce s-a produs accidentul, atunci se poate aprecia acest aspect ca fiind o circumstanta atenuanta in favoarea dvs. De asemenea, in opinia mea trebuie neaparat sa dovediti ca el a intrat pe contrasens in intervalul scurt de dupa trecerea masinii din fata si momentul la care ati franat, avand in vedere timpul in care ati parcurs cei 150 metri pana la impact. Este greu de dovedit ipoteza ca cealalata parte a produs accidentul, ca s-a redresat insa dvs nu ati mai putut reveni pe sensul dvs de mers, desi 18 cm diferenta fata de axul drumului nu reprezinta o distanta mare. Expertiza nu va este favorabila si ar trebui sa introduceti in cauza si pe administratorul drumului pe motivul celor 18 cm de drum....Adica sa aruncati un dubiu asupra marcajului facut ulterior accidentului....succes
Dati putine informatii despre eveniment.
In procesul verbal de cercetare al politiei si in raportul de expertiza tehnica judiciara se fac cu siguranta referiri la viteza de deplasare a celor 2 autovehicule, la distanta pe care s-au identificat urme de franare, la starea vremii (ploaie, vant, etc.), la starea tehnica a celor 2 autovehicule, etc., informatii care atarna greu pentru concluziile expertului si ale politiei.
Ce spuneti dvs. ca s-a intamplat de fapt, este greu de dovedit, dar analizat impreuna cu aspectele prezentate de mine, se pot trage concluzii pertinente.
Din mesajul dvs. inteleg ca si expertul parte/ consilier a fost de acord cu concluziile expertizei.
Din expertiza si din suplimentul de expertiza reiese ca eu aveam 92 km/ora celalalt avea 87km/ora,era soare carosabilul uscat (proaspat alfaltat cca 2-3zile inainte),nu era trasat.Tot din expertiza reiese faptul ca eu am initiat procesul de franare pe banda mea de mers cu 27m dupa care masina a intrat in franare si in timpul franarii a patruns pe contra sens intrucat rotile fata au fost inclinate 4 grade spre stanga.In supliment se precizeaza ca celalalt conducator auto nu a reactionat in nici un fel,continuandusi deplasarea cu 87km/ora,si daca ar fi franat in momentul cand am franat si eu ar fi rezultat cel mult un accident minor.Avocatul meu a precizat ca,orice om intr-o situatie de pericol are o reactie de conservare,probabil singura reactie a celuilalt a fost sa revina pe banda lui.Chiar si ofiterul care strange probe la dosar imi da dreptate numai ca nu pot dovedi cu probe ca el a patruns pe sensul meu de mers dupa care a revenit pe sensul lui.Nici eu nu sunt nebun sa franez brusc in timp ce merg cu 90 la ora pe un drum drept fara curbe si nu aglomerat.
Accident rutier
aly aylyna
Buna ziua.
Anul trecut in luna iulie am avut un acident de circulatie care s-a soldat cu ranirea unei persoane( 30 zile de ingrijiri medicale).Victima mi-a ... (vezi toată discuția)
Accident
ciprian2017
Buna ziua ,
Circulam pe un drum judetean cu cate o banda pe sens iar in fata mea la aproximativ 100-150 de metri se afla un alt autoturism care in timpul ... (vezi toată discuția)